oylama sıkıntısını dile getirdiği her entry köpek gibi eksilenen yazardır.
bunu bildiği halde sürekli mizahi yönden ele alır, çünkü kendisi de eğlenir.
ve gerçekten bu sözlükte oylama olmadığını herkes bilir ve bunu bilen amsalaklar başka başka entryler de '' neden oylama olmuyor, neden bu sözlükte oylama yok '' diye cırladığını unutmasındır. komik olmayınız.
bu cırlamalara rağmen destek vermemek de ayrı bi salaklıktır. bir insan bu kadar saf olamaz. bu sözlüğün büyük bir sorunu ve ben sike sike milleti bilinçlendiriyorum. tek kötü huyum bu. kalın gelen ağlıyorlar işte. 3 beş kişi takdir ediyor sadece. hepsi bu. olay bu.
fake hesapları yoksa götüme soda şişesi sokacağım yazardır.
oylamalardan belli. pkk aleyhine entri gir kahraman ol, oylama sıkıntısını dile getir sözlüğün cicisi ol. yesinler.
ekşide hümanizm uluda faşizm kafası yok satıyor.
insan panik yapınca yanlış-hata yapma payı artıyor anlaşılan. yer mi anadolu çocuğu cahil. heyt be.
sonra da oylama olmuyor diye isyan ediyor. inci sözlüğe çevir sözlüğü ondan sonra otur ağla ınga ınga.
(bkz: 13500000 ci entri giren şanslı yazarla sevişeceğim/#13500000)
6 ile bitirdim entry numarasını sonra hemen gammazlıyor kerata. ağlama bebeğim.
sözlüğün amına koy sonra da kalite iste. hadi canım hadi.
freud olmadan da yapılabilecek tespittir. burada yazarımız cinsel obsesyonlarını kompulsif entryler girerek eylemler geçirmiştir. ve istenmeyen obsesif düşüncelerini nötrlemiştir.
1 sözlüğe girince sanki kerhaneye girmiş gibi olmak/#16904330
2. hoşlanılan kızın sakso çekiyorum sonra ara demesi/#16904242
3. insanı zorla günaha sokan şeyler/#16904070
4. 1000 tane kukum olsa birini şu sözlükte paylaşmam/#16903722
5. kimse beni becermek istemiyor/#16903508
6. türk kızları hakkındaki tespitler/#16903444
7. erkeklere potansiyel sapık gözüyle bakan kız/#16903377
8. haftanın gammazları listesinde olmaktan utanmak/#16903349
9. güzel günlerdi ya diyen eski sevgili/#16903243
10. tarihci76/#16903097
11. ayakkabıyı domalarak giyen insan zekası/#16903023
12. kızlar neden vermez 2/#16902916
13. juve/#16902541
14. en büyük show/#16902300
15. kukla/#16902153
salak mıknatısıdır. nerde salak var hep onları çeker ve lütfen siktirin gidin amk. ilmim, bilgim ve edepli tutumumla beni başbaşa bırakın. sıkıldım salaklardan. sevişesim gelmiyo o derece.
başladı gene "oylama olmuyo" diye ağlamaya. lan ibına, oylama olmuyorsa oyla amk daha ne oylaması olacak almış başını gitmişsin. önce oy vereceksin günün haftanın en çok oylayanlarından olacaksın sonra ağlayacaksın. bide donuz butonuma laf atmış lülük.
ulan pazartesi pazartesi sendromumla beraber girerim valla acımam haa. bide gitmiş karının biri almış güya himayesine, leaaaann!!! sen bi bana bah hele yienim, öyle yaftalamakla olmuyor pkk lı mkk lı diye. millet yazılarında ne anlatmaya çalışmış ona bakacaksın, gerçi sen anlarsın bu işlerden, kim ne bok yemeye nereye ne yazar ama gözünden kaçmış demek! * soracağım bi kaç soru varda burdan olmaz yavrım, özele gel. ":p"
Jodie
Foster yönetmenliğindeki 2011 yapımı drama filmi. Ayrıca filmde başrol
oyunculuğunu da Mel gibson ile paylaşmıştır. Tavsiye edilir efenim,
izleyin pişman olmazsınız.