yarak kürek 30 entry dünün beğenilen entrylerine girerken bu entry'i - (#17370123) - orada göremeyip, sabah rastlamak üzücü oldu. her zamanki gibi keskin zekasını gösterip, gözlerden yaş getirmeyi başarmıştır. benim kafamı karıştıran, bu memesever yazarın, o kadar memeli arasından pezevenge yönelmesi olmuştur. klavyeyi konuşturan ellerine sağlık.
ironi nedir, nasıl olur ve ironiden anlamamak bu sözlükte nasılmış, işte bunu dibine kadar göstermiş yazardır.
amına koyayım bu yazdıkları inci'de yazılsaydı, buralar yıkılırdı be! helal olsun!
(#17370123)
not: o pezevengin amına koyayım ben de, varsa eğer!*
iyice çıldırdım amk. girdim içeri. bu değil dedim, bu değil, ben farklı bişey istiyorum, bunları herkes yapıyor, bu da değil, beni anlamıyorsunuz, insanların mutlu olacağı değişik bi şey istiyorum deyip yatırdım pezenvengi masaya. verdim küsküyü. birden sikince şok oldu ibne. lan sapık bırak beni diye bağırmaya başladı. cam kenarında dikilen abazan tayfası '' bırakma, bırakma '' diye tempo tutuyordu. içerideki orospular ''bi daha bi daha '' diye sevinç çığlıkları atmaya başladı. herkes mutlu olmuştu. baktım pezevenk komaya girecek, gözünün beyazı falan çıkıyo hemen fermuarı çekip dışarı çıktım. millet başıma üşüştü . omzumu falan ovuşturup adamın dibisin, sen nasıl bi herifsin diye övgüler sarf etti ama ben gayet ciddiydim. arabaya binerken kerhane polisine döndüm, lan göt kerhanenin hemen yanında böyle bir adamın olmasını istemez misin ha dedim, ohh mis işte, başın derde girince çağır'' dedim. poliste sik gibi kala kaldı. herkesin ağzı açılmıştı. herkes şoktaydı. kapıyı sertçe kapatıp pati çektim. gururluydum. arkamdan alkış sesleri halen kulaklarımdaydı..
'' tarih gerçekleştirenleri değil, hayal edenleri yazar ''