kukiş bebeğim nasılsın görüşmeyeli. hazirana az kaldı, tayyip'in atın düştüğü yerde şarap yapacağız. yok lan, o kadar varoş değilim şaka yaptım. hayal kafede misafirimsin, o gün kıvırma sakın.
seni unutmak aldanmaktır beybetom. öptüm seni. net.
- allah'ın insanları yaratırken adil davranmadığına güzel bir örnektir.
hem zekidir hem de sahip olduğu o zekayı en doğru şekilde kullanmaya yetecek akla sahiptir. her şey allah'tan mı? değil elbet! kendi çabasıyla kazandığı donanımı da cabası.
tüm bunlar yetmezmiş gibi bir de yakışıklıdır bu şimdi iyi mi! beyazıt öztürk'ün zekisini düşünün, ya da tan sağtürk'ün.
hayrola hanımlar! bakıyorum da gözleriniz pörtleyip ışıldadı, doğuş öncesi konuşlandıkları yuvalarını yadırgadılar birden.
En iyi topla oynayan yazar. Ben demedim kendi dedi iyi tutmuş topları. Su topunda ve plaj futbolunda daha başarılı. Böyle tutmaya devam ederse kaleci sorununa ilaç olacak kendisi.
(#18888044) " ellerimle büyüttüğüm, solar iken dirittiğim " şarkısı dilinden düşmeyen yazardır. iyi ki; kadındır diye dil atmaya kalkışmamış. beterin beteri var.
arkadaşlar çok anılarım birikti. misal geçen 2 kızla dozer kepçesinde sevişmiştim. kepçenin dişleri götüme battı. sanki kış günü klozet kapağına oturmuş gibi titredim hep. soğuktu çünkü dişleri.. fakat fırsat bulup siz değerli arkadaşlara bu ve benzeri tecrübelerimi aktaramıyorum. mazur görünüz lütfen. yakında seri şekilde sizi bilinçlendirmeye devam edicem.. söykü'nün engelli şeysine de değer verin amk. mesajdır bu.