7. nesil yazardır. iş bu yazıdan önce yazdığım entry tanım olmadığı için saniyede silindi . bu nasıl bir nick altıdır anlamadım. eskiden kıl kapıyordum bu yazara. egosu tavan yapmış diye düşünüyordum ama şimdi çok daha iyi anlıyorum kendisini.
(#20230802) yazdığı bu entry nasıl olur da tonlarca eksi yer. 2 seneden beri bu sözlükteyim. o yazıya o kadar çok eksi verecek adam yok burada. inanın yok. bu adamı sevmeseler bile o yazı o kadar eksilenmez. eksiler sıra dışı eksidir. sözlükte büyük bir açık olduğu kanısındayım. merak ettim mobil versiyondan baktım, aynı dakikada 20 den fazla eksi oy verilmiş.
uzun yazılarını okuduğum tek yazar. diğer yazarlar emek verip daha öğretici şeyler paylaşmış da olabilir ama ben işimi garantiye alıp önce nicke bakarım.
her sabah ve gece uyumadan önce entrylerini okuduğum yazardır. Acayip bir hevesle okuyorum her zaman. Hayranlık mı desem, merak mı desem bilemedim.
Bilen bilir sözlüğün mobil versiyonunda yazar araması yapılmaz. Bu nedenle ben butonuna tıkladıktan sonra url'deki nickimi silip onun nickini yazarım entrylerini okumak için.
Arada bi kayboluyor birkaç gün, entry girmiyor. Üzlüyorum okuyamadığım için, sözlükten soğuyorum. Daha sonra kesin kız peşinde koşuyordur, Anı peşindedir sırf bizlere anlatmak için diyip kendimi teselli ediyorum.
Inşallah hep bizimle kalır. Sözlük onsuz hem neşesiz hem sessiz. Kocaman bir konağı neşesiyle dolduran küçücük bir çocuk gibi kukla bizler için.
olm valla bu adamı seviyorum ya, ulan her entry mi güzel olur. Tamam taşak geçiyor olabilir ama güldürüyor adam. Bakayım bugün ne yazmış diye tıklatıyor hergün.
bi ciddi ol olum, ne gevşek adamsın la sen, ortalığın anası ağlamış adam hala daha bana girme derdinde, gel amk giren çıkanın haddi hesabı yok zate bu ara, senden mi esirgiycem. götümün kılı seni.