diğer nickiyle umarım memleket meseleleriyle ilgili bir şeyler yazıyordur diyerek umutlanmak istiyorum. şu hikayelere verdiğin uğraşı, duyarlılık içeren başlıklara da girsen ne güzel olur var ya. diri memelerimi avuçlayabilirsin o zaman.
geçen gondola bindim. bayramın 2. günüydü. en uç kısmana oturmak sevişmek gibi geliyor. o gondol aşağı doğru inerken boşalacakmış gibi oluyorum. içim kıyılıyor amk, ohşşş diye çığlık atıyorum... hemen yanımda da bi kız var. zate kız olmasaydı binmezdim her halde. neyse, sanarsın kızın götüne çakmakla ateş tutuyorlar, her yukarı çıkışta ayyğğ ayyğğ diye çığlık atıyor kız. saçları falan savrulunca elinle saçlarını tutuyor ve bunlar hemen dibim de ceryan oluyor. senelerdir sevişirim şu gondolun randumanını asla yakalayamadım. ayğğ ayğğ müthiş inletiyor kızları. üzerine binenler olağan üstü haz alıyor.
lan baktım kız giderli biraz. dedim bi laf atayım şuna. hani ramazan ayından çıkmışız koca 1 ay boyunca gündüz sevişememişiz, belki ayarlar gündüz sevişirim dedim. allahım sen nasıl sınıyon bizi böyle diye iç geçirirken,
hanfendi müthiş sesiniz var dedim.
evet bazen ilk cümlelerim çok salakça oluyor. ben bile söyledikten sonra ha siktir çekiyom kendime.
- duyamadım. ne dedinizz?
+ sesinizi diyorum pavarotti duysa kıskanır.
- ayyğğğğğ
+ müthiş çığlık atıyorsunuz valla.
- müzik sesinden dediğinizi anlayamıyorum.
+ kulağını sikim senin. ben nasıl anlıyorum peki.
- inince söy.. ayğğğğ inince konuşsak.
kız hiçbir şey anlamadı amk. durdu gondol indik aşağı. hani iyi bir sekten sonra insanın başı döner ya, hani böyle bulutların üstünde gibi hissedersin ya, he işte o vaziyet yalpalanıyor kız. ahan dedim tam sevişmelik olmuş bu. kucakla götür tuvalete. oturt klozetin üstüne seviş bu kızla dedim.
- ne demiştiniz anlamadım dedi.
+ sesinizin tizi diyorum çok hoş, onu anlatmaya çalışıyodum. tanışmak için bildiğiniz erkek saçmalıkları işte ehehe deyip güldüm.
kız da gülerken '' birader hayırdır, bir şey mi oldu '' diye adamın biri omzumu dürttü. o da bu kızın sevgilisiymiş meğer. doğal olarak gondoldaki yavşamaları gördü galiba. e bir de böyle acemilik yapıp iner inmez konuşmaya başlayınca meraklandı adam tabi. döndüm baktım maşallah kapı gibi biriydi. hani zil diye meme ucuna basıp kol diye sikini tutsan yeridir. öyle bi herif.
dedim yok bir şey kardeş. liseden bir arkadaşa benzettim ama o değilmiş dedim ve ufak ufak yol aldım.
cidden anlayamıyorum bu kızları, lan hadi seni bekleyen bir sevgilin var aşağıda e o zaman yukarı da neden sevişme çığlıkları atıp insanları beklenti içine sokuyorsun. manyak mısın amk, bir de gülümsüyorsun. hadi hepsini geçtim neden aşağıya inince yavşamalarıma gülücük atıyorsun. umut veriyorsun.. desene '' benim çıktığım biri var, üzgünüm '' falan diye. amacın ne? iki erkeği kavga ettirip o hiç tatmadığın orgazmı yaşamak mı? bununla tahrik olup '' işte benim için kavga ediyorlar EHEHE '' diye hava atmak mı?
sizin ben şeklinizi sikim.
erkek teklif edecek, kız da hoşlanırsa kabul edecek. yok eğer çıktığı biri varsa hayır diyecek. olay bu. böyle şeylere yemin ederim gerek yok. olan bize oluyor AMK.
adam geldi peşimden ''NE LiSESi lan '' DEDi daha sonrasını hatırlamıyorum ben. yazık şerefsizim...
en kızdığım konuların başında yazarların sözlüğe katkı yapmamaları kukla hala aynı kukla bir gelişme yok bildiği tek konu seks bel altı böyle konular sözlük içinde yazarlar arasında pirim yapabilir vatandaş arasında asla yapmaz nası popüler yazar oluyorlar şaşırtan konu gerçekten artık bu konuları bırak dostum evlenmen en iyisi. nolacak şimdi.
elbette biz bilemeyiz şimdi hakkını da yemeyelim ama bu kadar fanfirifinfondan sonra cehennem de cayır cayır közlerler o çükü. tez zamanda zırlayarak tövbe etmesini temenni eder, ensesini sıvazlarım.
kendisi hakkında çok olumlu düşüncelere sahip olduğum yazdıklarını ilgiyle takip ettiğim yine yazsa da yine okusak diye düşündüğüm komikçi yazardır. ama geçen okuduğum entrysi yüzünden kendisinden nefret ememe neden olmuş hatta sözlüğü interneti biligisayarı falan komple hayatımdan çıkarıp atmam gerektiğini düşündürtmüştür. nedeni önemli değil zaten çok kişisel ve çok saçma ama şunu söyleyebilirim bazen bir entryi okursunuz komiktir gülersiniz ama şöyle bir düşündüğünüz zaman empati kurduğunuz zaman aslında güldüğünüz şeyin çok sapıkça olduğunu anlarsınız. bana da böyle oldu işte.
beni takip etmeye başlamış, iki haftadır entry girmediğim sözlükte bana sorumluluk yüklemiş, yüzüme kan getirmiş insandır.
sözlükteki insanların yazılarından onlara bir figür belirleyip kişiliklerini tahmin etmek gibi bir oyun geliştirdim kendimce.
ama kuklaya gelince bir figür yok. tamam genelde karı kızdan bahsedince insanın gözünün önüne pis sırıtışla bir nuri alço geliyor. evet. ama sonra bir bakıyorsun cırcır oluyor. nerde nuri olço? gitmiş. yerine içine kuru kahve üstüne limon sıkılmış tatlı kaşığıyla duran bir adam.
sonra babasını anlatıyor donup kalıyorsun. karşında dudak bükmüş bir çocuk.
daha sonra aşık olduğu bir kızı anlatıyor. hani şu apartman görevlisinin kızı... aşık bir herif var karşında.
uzar gider böyle. benim için yazdıklarıyla niki bu kadar uyumlu olan başka biri yok. çünkü kukla o. ne yazarsa o şekle giriyor. sen sana yazdığı kadarını görebiliyorsun.
neyse. çok sevdiğim karmaşık yazardır kendisi. saygılar, sevgiler buradan.