antalya'da ilk mağazası topçulara giderken eski havalimanı yolundadır.andeva hastanesi'ne giden yolda.2.şubeleri ise kepez'de özdilek park alışveriş merkezinin içindedir.
diğer mobilya şirketleriyle modokonun ağzına etmiş şirkettir. kalitesiz malı ucuz işçiliği pahallıya piyasaya sürmektedir.ürünlerinin büyük bir çoğunluğu testere dışında başka hiç bir makina kullanılmadan yapılır.bu da işçiliği ve özenin gösterir ki alınmaz.
Internet sitesinin kosesinde BQ(Avrupadaki en yaygin yapi marketmis) logosunu gormekle pek sasirmadigim yapi market.hani otomobil ve benzeri seyleri uretmek ciddi bir bilgi birikimi,tecrube,muhendislik,organizasyon gerektirir vs.nalbur acarkende'mi koc'un yabanci ortaga ihtiyaci var ? anlayabimis degilim.
edit:imla
son zamanların en antipatik reklamını yapabilmiş kazık alışveriş merkezi. neymiş? - koçtaş' a gidiyorum, evimi çok seviyorum. hadi ya? demek cüzdanını pek sevmiyorsun. git bir kaç km ötedeki mahalle nalburuna, 10 kat daha ucuza al. neymiş, taksit, cart curt. mahmut abi gerekirse bedava verir, hatta - olmazsa geri getir cano der.