(bkz: #11784217) entrysi ile helal olsun dedirtmiştir. bu durumdan çaylaklık almış birisi olarak onu kutluyorum. kutladığım için bende çaylaklığımı bekliyorum.
özlenir çok özlenmiştir bu yazar.
şahsımında burada ilk tanıdıgı insandır.
kolay gelsin dileklerimi iletiyorum sayın kozalak'a.
kısa zamanda eski formuna ulaşır umarım. unutulmaz o dost.
zor koşullar altında bana matematik anlatmaktan bıkmamıştır.
ve yine bilgisayar ile ilgili problemlerime çözümler üretmiştir.
çok gariptir ki ben kendisini teknoloji özürlü bilirdim. meğersem teknoloji kralıymış. bilmediği halt yok bu adamın.
leon favori filmleri arasında.
acıkınca döner yiyor.
arkadaşlarının sevgili muhabbetlerini bir aile uzmanı edası ile dinleyip çözümler üretiyor. bu nokta da vermiş olduğu sözleri unutup , insanları ekse de sonuç olarak insanlığa hizmet ettiğinden saygı duyulası bir kişilik.
aslında bir meşe ağacı gibi. zaman zaman kestane , gürgen hatta palamut.
zaman zaman bahçası var , bağı var , ayvası var , narı var... *
"bu ne la" " dur la " gibi çıkışlarla bir ankara insanı olduğunu kanıtlıyor.
hapşuruca çok yaşa diyor. öyle kıvanç gibi artislik yapıp çok sev demiyor.
biscolata erkeklerine şapka çıkartabilir. isterse yapar ama o her zaman "olmaz olmaz olmaz bu şapkadan tavşan çıkmaz "diyor
insanlara yardım eli uzatmaktan hiç çekinmiyor.
sabır taşı misali. hiç beyni basmayan birine saatlerce mat anlatabilir.
soğuk iklim insanı olmasına rağmen , sıcak iklim insanı gibi davranıyor.
BOYAYINCA BEDAVADAN yılbaşı süsün olur. ne güzel hem de doğal. yalnız evde bekledikçe, geceleri çatır çutur sesler gelirse korkmayın, kozalağınız hayata adapte olmaya çalışıyordur.
çok çılgın bir yazar. gece gece nick altına 10 adet entry yazmış. normalde insanlar kendi nick altına yazar bu kadar entryi ama çılgın bir yazar işte.*
bir adet liseli trollcan. yazdığı entrylerde iğrençtir. bazen de açtığı başlıklarla espri yapmaya çalışır. neyse en kısa sürede sözlükten atılması dileğiyle.
sanırım sözlükte yazmaya başladığım dönemlerde nicki ilk dikkatimi çeken şahıslardan biriydi. eski ve köklü bir yazar olmakla birlikte baya da iyi niyetli bir yazar.