mealen saf, kıro ve keko kız.
zaten kelime olarak kezbanın bir köylü ismi olmasından yani direkt zihinde yarattığı çağrışımdan türemiştir..
ipek'lerden, selin'lerden olmayandır yani..
kezban kadar taş düşsün başınıza. sanırsın türkiye’de değil ingiltere’de yaşıyoruz. köylülük ve kentliliğin bu kadar iç içe olduğu bir ülkede, neden “al kezban’ı vur peline” oynuyorsunuz acaba?
ayrıca er kişi sözüm sana:
sevda sahrasında mecnun değilsen
ne pelin’i çağır ne kezban’ı incit
lan şunu çocuklara isim olarak vermeyin ya. yazık valla, arkadaşımın martta mahkemesi var adını değiştirecek.
kezban sıfatını, ki artık bir sıfat oldu bu, kullanmayı bırakamıyoruz bari ismen yok edelim.
son olarak; sıfat olan tüm kezbanların ponçik kalplerine üzgün emojiler yağsın, oha filan olsunlar, aşkitoşkoları terk etsin, ezberlerindeki markalar silinsin ve atarların efendisi filminde figüran olsunlar inşallah. amin*
Ülkemizde bolca bulunan cirkin ve aptal olup sürekli insanları küçük görüp eleştiren, egolu kızların tanımı. Ülkemizdeki genç kizların %90 bu kategoriye giriyor maalesef.