Arap artığı diyerek ırkçılık yapmak
Dindar diyerek bunu kötü bişey gibi göstermeye çalışmak
Pedofili diyerek bütün müslümanları böyle göstermeye çalışıp ayrımcılık yaparak zaten pislik o.ç olduğunuzu ortaya koyuyosunuz.
-Kemalizm laiklik adı altında başörtülü insanlara ayrımcılık uygulanmasıdır.
-Kemalizm Anıtkabir gibi bir ucube yapıyı inşaa ettirip atatürkü putlaştırmaktır.
-Kemalizm laikliğin atatürk ilke ve inkılaplarının deliğindiğini iddia ve bahane ederek askeri yöntemlerle sivil iradeye baskı kurmaktır. Bazen bu askeri darbedir.
-Kemalizm ülkede ki diğer etnik kültürel ve mezhepsel unsurları tanımamak yok saymak demektir.
-Kemalizm devletin en tepesini cumhur (millet) başkanlığı makamını işlevsiz kılıp çankaya köşküyle sınırlayıp halkla milletle bağını koparmak demektir.
Kısacası kemalizmin, kurucu liderimiz ilk başkomutanımız mustafa kemal atatürk ile bir alakası yoktur. Kemalist ideoloji bu yüzden tehlikelidir. Çok şükür ki başı ezilmiştir. Kimse rejimin bekçiliğine soyunup atatürkü kendi tekeline alamaz. Atatürk millettir. Kemalizm ise zillet,zulüm . . . https://galeri.uludagsozluk.com/r/1739427/+
Kemalizm, emperyalizme isyan bayrağı açan devrimci, milliyetçi bir isyan bayrağıdır. Çomarlarin dediği gibi Mustafa Kemal'e tapmak vb şeyler değildir. Chp'nin 6 oku birleşince Kemalizm olur.
ata’nın gösterdiği aklın bilmin emeğin zekanın önderliğinde hakka girmeden , adam kayırmacılık ile mevki sahibi olunmayan , şeriatin tek adam rejimlerinin olmadığı , dinin yasal düzenlemeler yerine vicdan ve kanaatte yer aldığı aydınlık türkiye rotasının adıdır.
Böyle bir ideoloji yoktur. Çünkü kemal diye biri yoktur. Ulu onderimiz kendi istenci ile soyadı kanunu ve devrimi sırasında mustafa ve kemal adından kurtulmuş ve kendine Türkçe bir ad-soyad almıştır.
Yaşasın Atatürkçülük, ölsün kemalizm, tabii eger varsa.
Atatürkçü olduğunu iddia edip bırakın inkılapları ilkeleri bile doğru düzgün bilmeyen atam sen kalkta ben yatamdan başka düşüncesi olmayan Atatürk'ün adını karalamaktan başka bir işi olmayan topluluktur.
Atatürkçülük ayrı Kemalizm ayrı kavramlardır.
Bu devirde kemalist değil Atatürkçü olmak gerekir.
Gerçek anlamda sayıları çok aza inmiş ideolojik düşünce yapısı. Bunu hayat felsefesi edinmiş kişilerle tanıştım. Demem o ki; o kadar iyiler ki cidden ülkeyi gözün kapalı eline vereceğiniz insanlardır. Ama gel gör ki başta chp genel başkanı olmak üzere çoğu bu fikirden ve ideolojiden uzakta duruyor ama fikrini ideolojisini sorduğunda Kemalizm diyorlar.
Allah comarindan da bu tip insanlarından da bizi korusun.