sıktı artık dediğim rahmetli komedyen. yayın kuşağında boşluk olan tüm kanallar filmlerini yayinlaya yayinlaya biktirdilar artık. herhalde filmlerin telifhakkı yok siktiri boktan kanallar tüm gün bunun filmlerini yayinliyor.
tüm filmleri içinde favorim iki filmidir. propaganda ve zübük en iyi filmidir.
Ne zaman sikilsam acarim bir filmini keyfim yerine gelir. Tosun pasa, sabanoglu saban, süt kardesler, hababam sinifi, kibar feyzo... diye uzar gider.
Bütün repliklerini ezbere biliyorum ama her defasında gülüyorum. Nasil bir sey bu anlamadim..
7'den 70'e herkesi güldüren türk oyuncu. ilk filmlerinde dublaj kullanılmıştır. üstünden 30 sene geçse de halen izletiyor kendiin. büyük üstaddır kendisi.
geçen bişeylere darlandım ağlıyorum sessiz sessiz. elimde kumanda var. nasıl bişeyse bir yandan zap yapıyorum, bi yandan ağlıyorum. kemal sunal'ın bir filmine denk geldim.
- şaban beyyy havuza gelsenize. ( ayşen gruda ve şımarık arkadaşları)
+ ben mi? ihihii...
haleti ruhiyemin tezatlığından mıdır nedir bastım kahkahayı. ne dert kaldı, ne keder. bu adam saf, temiz, hadi bırakıyim kibarlığı süzme salak halleriyle her daim güldürebilme özelliğine sahip.
belki de masumiyete özlemimiz. mekanı cennet olsun.
türk tarihine gelmiş en büyük jonlerdendir. o ' ehi ehi ehi' diye gülüşü de ayrı bir komedi. hababam sınıfında inek şaban olarak hatırlarız kendisini. allah rahmet eylesin.
bugün doğum günü olan büyük usta. allah taksiratını affetsin. google'da bugüne kayıtsız kalmamış açılış sayfasını kemal sunal animasyonlarıyla süslemiştir.
iyiki doğdun büyük üstad. kendisinin aslında doğum günü 10 kasımdır ancak atamın öldüğü gün ben doğum günü kutlayamam demesiyle 11 kasımda doğum gününü kutlamıştır.
tekrar tekrar filmlerini izlediğim ve her izleyişim de beni güldüren adam. Ondan sonra yeni doldurmak için çok uğraştılar , taklitlerini bile yaptılar ama "ıhh" baktılar olmuyor. Çocukluğumuzun en komik adamlarından, muhteşem oyuncu.