küçükken senin filmlerini izleyerek büyüdüğüm için kendimi çok şanslı hissediyorum. bu ülkenin bana verdiği az sayıda güzel şeyden birisin, unutulmayacaksın.
Komsumuz Kader abla gelmisti bize,koşa koşa anneme '' Teyze Kemal Sunal ölmüş'' dedi. Annem de baya üzülmüştü, tabi o zamanlar kücüktüm neden bu kadar üzüldü ki annem dedim, her yas arttigimda onun ne kadar komik, ne kadar saf, ne kadar temiz, ne kadar iyi yürekli, ne kadar efsane bi insan olduğunu izleye izleye öğrendim, öğrendikce hep onu aradım izledikce keske daha fazla yasasaydi dedim, ha şu son filmi var ya propaganda onu izlemedim mesela, hiçbir filmini son filmi olarak izlemek istemedigimden bu filmden sonra cekememis yasayamamis dememek icin belki de... Nurlar icinde uyu güzel insan, eger öbür taraf diye bir sey varsa ve senin oldugun yere dusersek tanismak istiyorum senle;
inek Şaban
Kibar Feyzo
Avanak Abdi
Tarzan Rıfkı
Bombacı Mülayim
Şaban Ballıses
ibo
Salako
Hanzo
Tosunpaşa
Sütoğlan
Davaro ve en çok da Kemal Sunal olarak,
Aklıma gelmeyen tüm rollerinle seni seviyoruz güzel insan.
çok kötü esprileri, çok kötü filmleri olan, sanatçı lafini haketmiyecek biriydi, diyeyim ki sen oteki tarafta olsan bile nazar değmesin, güzel insan. iyi ki vardın.
güldüren adam, özlüyoruz onu allah mekanını cennet etsin...
bugün itibariyle aramızdan ayrılalı tam 16 yıl olmuş, düşünseniz ya dolu dolu 16 yıl belki yaşasa daha fazla film yapacaktı ama ömür işte ne bir dakika fazla nede bir dakika az...
Turk sanatcilar arasinda en cok sevdigim sanatcidir.
Saban gibi anarsist karaktere adeta hayat vermistir.
Charlie Chaplin in sarlosu neyse turkun sabani da odur.
Guldurmenin yaninda cahil olmamayi, sansa bagli olsa da her zaman iyinin kazanacagini mujdelemistir filmleri.
Alttan alttan verdigi sendikalasma, grev, hak arama mesajlari da unutulmamalidir.
Nur icinde yat buyuk adam.