kemal sunal

entry1324 galeri333 ses1
    990.
  1. küçükken senin filmlerini izleyerek büyüdüğüm için kendimi çok şanslı hissediyorum. bu ülkenin bana verdiği az sayıda güzel şeyden birisin, unutulmayacaksın.
    1 ...
  2. 989.
  3. Ergenlerin komik bulmadığı büyük üstadımız.
    1 ...
  4. 988.
  5. Komsumuz Kader abla gelmisti bize,koşa koşa anneme '' Teyze Kemal Sunal ölmüş'' dedi. Annem de baya üzülmüştü, tabi o zamanlar kücüktüm neden bu kadar üzüldü ki annem dedim, her yas arttigimda onun ne kadar komik, ne kadar saf, ne kadar temiz, ne kadar iyi yürekli, ne kadar efsane bi insan olduğunu izleye izleye öğrendim, öğrendikce hep onu aradım izledikce keske daha fazla yasasaydi dedim, ha şu son filmi var ya propaganda onu izlemedim mesela, hiçbir filmini son filmi olarak izlemek istemedigimden bu filmden sonra cekememis yasayamamis dememek icin belki de... Nurlar icinde uyu güzel insan, eger öbür taraf diye bir sey varsa ve senin oldugun yere dusersek tanismak istiyorum senle;
    inek Şaban
    Kibar Feyzo
    Avanak Abdi
    Tarzan Rıfkı
    Bombacı Mülayim
    Şaban Ballıses
    ibo
    Salako
    Hanzo
    Tosunpaşa
    Sütoğlan
    Davaro ve en çok da Kemal Sunal olarak,
    Aklıma gelmeyen tüm rollerinle seni seviyoruz güzel insan.
    1 ...
  6. 987.
  7. 986.
  8. Gideli 16 yıl olmuş.
    Koskoca on altı yıl. Allah rahmet eylesin.
    1 ...
  9. 985.
  10. mekanı cennet olsun bugün bile bizleri güldürebilen büyük üstat. evet.
    0 ...
  11. 984.
  12. Küfürsüz güldürebilen güzel adam.. Hala senin kadar güzeli gelmedi!
    Mekanı cennet olsun..
    1 ...
  13. 983.
  14. 982.
  15. 981.
  16. Allah rahmet eylesin ,güzel oyuncuydu iyi güldürüyordu.
    1 ...
  17. 980.
  18. Ali şen'le birlikte türkiye'nin en iyi komedyeniydi.
    Canlandırdığı karakterler:

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1106069/+
    1 ...
  19. 979.
  20. çok kötü esprileri, çok kötü filmleri olan, sanatçı lafini haketmiyecek biriydi, diyeyim ki sen oteki tarafta olsan bile nazar değmesin, güzel insan. iyi ki vardın.
    7 ...
  21. 978.
  22. hassiktirin lan oradan.

    bu adamin oyunculugunu begenmiyorlarmis.

    bir jenerasyon bu adamla buyudu, ne zaman kemal sunal filmi denk gelse 354354 kere izlememis olmamiza ragmen tekrar izleyen biz degil miydik ?

    2000 dogumlu veletler kemal sunal'i elestiriyor, yuruyun gidin lan.
    13 ...
  23. 977.
  24. Saygi ve rahmetle anıyoruz.
    16 yil oldu ve gülmeyi unuttuk Seninle birlikte.

    Keske hep bize o icten gülüşünle (bkz: esseogluesek) deseydin. Yeter ki o sıcaklığı yasatsaydin.
    Seni hep ozleyecegiz kemal abi!
    6 ...
  25. 976.
  26. 16 yıl önce bugün aramızdan ayrılan güzel insan. Mekanı cennet olsun.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1106004/+
    25 ...
  27. 975.
  28. çocukluğum, gençliğim, her şeyim.
    4 ...
  29. 974.
  30. güldüren adam, özlüyoruz onu allah mekanını cennet etsin...

    bugün itibariyle aramızdan ayrılalı tam 16 yıl olmuş, düşünseniz ya dolu dolu 16 yıl belki yaşasa daha fazla film yapacaktı ama ömür işte ne bir dakika fazla nede bir dakika az...

    http://www.sinefan.com/up...16/05/kemal-sunal-864.jpg
    5 ...
  31. 973.
  32. Aramızdan ayrılalı 16 yıl olmuş vay be.Allah rahmet eğlesin.
    Meşhur Jean-Paul Belmondo bakışı.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1105889/+
    10 ...
  33. 972.
  34. güzel yıllarda güzel filmler yapmış adam. allah rahmet etsin. iyiki türkiye'de doğmuş.

    bir filminde sahtekar kasaba söylediği şu repliği niyeyse aklımdan çıkmıyor:
    "YILLARDIR BiZE EŞEK ETi YEDiRDiN, BiZ DE EŞEK ETi YiYE YiYE EŞEK OLDUK."
    1 ...
  35. 971.
  36. Solcu olduğuna bakmayın solcu olduğu için şuan kürtler sahipleniyor

    Gerçek bir solcu ve gerçek bir vatandaş idi.
    1 ...
  37. 970.
  38. tam zamanında ölmüştür. şu an yaşıyor olsaydı toplumun büyük bir kesimi tarafından vatan haini ilan edilirdi.

    mekanı cennet olsun.
    5 ...
  39. 969.
  40. bana göre sinema tarihinin en iyi komedi aktörlerinden biridir. natuk baytan ile beraber çalıştıkları filmler ise efsanedir.
    3 ...
  41. 968.
  42. Turk sanatcilar arasinda en cok sevdigim sanatcidir.
    Saban gibi anarsist karaktere adeta hayat vermistir.
    Charlie Chaplin in sarlosu neyse turkun sabani da odur.
    Guldurmenin yaninda cahil olmamayi, sansa bagli olsa da her zaman iyinin kazanacagini mujdelemistir filmleri.
    Alttan alttan verdigi sendikalasma, grev, hak arama mesajlari da unutulmamalidir.
    Nur icinde yat buyuk adam.
    4 ...
  43. 967.
  44. Kibar feyzo filmini defalarca izlediğim usta oyuncu.
    Nur içinde yatsın. Kendini çok severim.
    6 ...
  45. 966.
© 2026 uludağ sözlük