Fikirlerimiz belirli konularda uyuşmasa da kendini ifade etme konusunda başarılı bir yazardır eğer bir şeyi savunuyorsa arkasını boş cümlelerle desteklemez, tahminimce araştırmacıdır.
beğendiğim yazar. yalnız daha çok bilgi edinmesi kendisi için daha iyi olacaktır. mustafa kemal dönemi tam bir lağım çukuru. biraz daha okusa etse daha iyi görür.
Her fırsatta karapapak türk'ü olduğunu dile getiren yazar. Anladık kardeş tamam, 3 entryde bir yazmana hacet yok. Keşke direkt nickine yazsaymışsın. Zahmet etmezdin bu kadar.
Bir yazar.