Hepsi öyle mi bilmiyorum ama bizimki acıkıp elimizde mamayı görünce direk önümüze atlıyor. Hani koşu yolumuza bir iki adım geçse sıkıntı değil. değme dilencilerden daha iyi bir şekilde ayağa dalıyor, Hayır bizi de düşürecek.
sokakta baktığım kedilerden biri 1 yaşında doğum yaptı 3 tane yavruladı. balkonda baktığım 8 aylık dişi kedim ( sokak yaşamını da biliyor ) küçücük yeni doğmuş yavrulardan korkup tıslıyor. adeta kaçacak delik arıyor yavruları önüne doğru getiriyorum tıslayıp duruyor. acep neden ki?
birde yavrulardan biri diğerlerine göre küçük ve bir ayağını düz tutamıyor kırık mıdır?
bu başlığı görünce anasının benim için doğurduğu şu şişko çocuğun fotoğrafını atmaktan kendimi alamıyorum. Çünkü anası benim için doğurmuş. Ve sanırım ben de onun için doğdum. Yoksa bu Sevginin başka bir açıklaması olamaz. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2041238/+
Gözleriyle konuşması ve ciddiyeti ile tanınan, türlü renkleri olan karizmatik canlı. Siz bir kediyi sevmeyebilirsiniz ama bir kedinin size sempati duymasını engelleyemezsiniz. Böyle değişik bir şey işte...