Kedileri eskiden severdim ama onlara kötü davranmadığın halde sivri pençelerini kullanmaktan ASLA çekinmedikleri için bu düşüncemden yavaşça uzaklaştım.
--spoiler--
nankör
--spoiler--
Çok çok sevenler ve çok çok nefret edenler olarak insanları gerçekten ikiye ayıran bu sevimli kedicik dostlarımız hakkında herkesin bir fikri ve bir bildiği var.
Kimileri için ondan nankörü yok bu dünyada, kimileri içinse 'sensiz ben nefes alamam' derecesinde bir hastalık. Korkmayın tamam, kimseye 'kedileri çok sevin' diye baskı yapmayacağım.
mankenlerin yürüyüş şeklini isminden aldığı çapraz yürüyüşe sahip olan, yüzlerindeki o eşsiz estetik ve geometrinin farkına çoğumuzun varamadığı sokaklara serpiştirilmiş tanrısal armağanlardır.
kız tavlamak için faydalanılan yaratık. kediler onları jpeg veya avi formatına çevirip kızlara göndermeniz için var olmadı. eminim dilleri olsa benimle aynı şeyi söyleyeceklerdir.
çok akıllı ırktır bu kedi ırkı...avcı genlerine sahiptir ancak nasıl başardıysa kendisini salak homo sapienslere acayip sevdirmiş, evlerine girmiş ve baş köşeye kurulmuştur. resmen ırkın devamlılığı homo sapienslere bağlıdır.
akıllı ırk çok akıllı...
Kendi kumunu yiyip, kumdan zehirlenen hayvan türü.
Evet, bunu yapan denyo ile aynı evi paylaşıyorum. Kumu normalde kilerde duruyor. Kapısı da sürekli kapalı. O sebepten içeride ne var ne yok hicbir bilgiye sahip değil. E bu da bir kedi için merak demek. Neyse geçen hafta kapı biraz yılık kalmış, dili tam oturmamış. Bu da alttan alttan çekerek kapıyı açmış(tüm kapıları açıp kapatıyor, nasıl öğrendiği hakkında hiçbir fikrim yok). Kutusunda duran kumun ambalajını parçalamış, o arada da birkaç tanesini yemiş. Bir geldi ki ağzında tıraş sabunu gibi köpük var. Biraz da kustu. Ağzını falan yıkayayım derken iyileşti gitti.