kediler fareleri öldürüyorlar. eğer kediler giderse şehirleri fareler basar. yani ben elimde kürek uzun kuyruklu bir fareyi sokağa atmakla uğraşmak istemem. kediler insanlığa büyük hizmeti olan asil canlılardır. piç bir görünüşleri var ve bütün güzellikleri de bu olan modern aslangiller üyesi.
çok sevimli hayvanlar aslında bir o kadar da şapşallar. kedilerin meşhur bir hareketi vardır bir şeye vücudunu yaklaştırmadan tek patisiyle o şeyi yoklarlar. ne zaman o patisiyle devirdiği şeyden korkup havaya sıçrayan kedi videosu görsem bir yerde defalarca kez izliyorum. tatlış hayvanlar vesselam.
https://galeri.uludagsozluk.com/r/1639584/+ beyaz renkli de olunca tam fotoğraflık olan hayvan.
Not; acaba birkaç yıl sonra yuvası olan okulun bulunduğu ve okula adını veren şubesi kapatılınca olmayınca nerede yaşayacak diye merak ettim şu an (kediyi gördüğüm yer: ytü yıldız kampüsü).
Hep aklıma gelen soruları düşünmemi tetikleyen hayvan. Her şey nasıl var oldu? Hayat nasıl başladı? Neden insanlar hayvanlarla konuşamıyor? Hayvanların da duyguları, bilinçleri, akılları var. Peki bunlar bizimkilerden ne kadar farklı? Bütün canlıların ortak duygulara sahip olabilmesi nasıl açıklanabilir? Gerçek bir tanrı var mı? Sıradan aptalve kibirli yaratıklar olamamiz dışında ne onemimiz var?