kesinlikle ve kesinlikle overrated bir hayvan değildir.
şöyle mayışmış bir halde sıcağın yakınında dizinizde uyuklaması da girdikleri binbir türlü halden sadece biri..
muhteşemliklerinden bahsetmeyeceğim. naiflik ve kibarlıklarından da bahsetmeyeceğim. zira kedi evlat edinenler bilir bu canların nasıl naif nasıl kibar olduklarını. dahası manyaklarından da bahsetmeyeceğim.
mesela siz spor yaparken birden üstünüze atlamalarından, sabahın köründe sizi uyandırmak için deli gibi çaba harcayıp siz ayaklandıktan sonra götlerini devirip yatmaya gitmelerinden de bahsetmeyeceğim. hasta olduğunuzda hissetmelerinden dem vurmayacağım mesela. siz hastayken üzüldüklerinden bahsetmeyeceğim.
uyuyan senin yüzüne patisiyle dokunmak için mikron seviyesinde hareket yapmasından da bahsetmeyeceğim. onu alıp evden kilometrelerce uzak mesafeye bırakıp terk ettiğinde eve geri dönebilmesinden de bahsetmeyeceğim. zekasından, oyunbazlığından, sevecenliğinden, sen uyurken seni rahatsız etmeden seninle beraber uyuma çabalarından da bahsetmeyeceğim...
ben bir tek şundan bahsedeceğim.
bunlar evlat. bunlar muhteşem canlılar. iyi ki varlar.
scottish fold cinsinin üzerinden birçok saçma sapan mevzu üretilmektedir. yok bacakları ağrıyormuş, yok acılar içerisinde yaşıyorlarmış. tümüyle palavra. bu kedi türüne olan talep diğer kedi türlerine göre çok daha fazla olduğundan ve diğer kedi türlerine olan talebi artırıp bu talep eşitsizliğini dengeleyebilmek adına uydurulmuş bir yalanlar silsilesidir, bak bu da nasıl sinirimi bozuyor aklıma geldikçe
kediye köpeğe ve tüm hayvanlara zarar vermeyi düşünen ruh hastalarına göre dünyaya ve ekosisteme çok daha faydalı olan, en azından hiçbir insan evladına sadistçe zarar vermeyi düşünmeyen, dünyalar tatlısı hayvan.