küçüklüğümden bu yana hep çok sevmişimdir. yavrular bulup eve getirmeme rağmen ne kadar ağlasamda annemin hayvan sevmeyişinden dolayı her seferinde dışarı konulan sevimli canlılar. çok ağlardım ama yine de olmamıştı bir kedim. içimde kalmış.
bizleri kendilerine bir nevi hizmetçi olarak gördüklerine inanıyorum artık, kendi rahatları bozulunca dünyanın afrası tafrası, büyük sinirlenişler falan fakat hiç umurlarında olmadan gayet cool şekilde onlar bizim rahatımızı bozuyor...
şu an yatağımda yayılmış yatıyor mesela, rahatsız etmeye kıyamıyorum fakat ben nerede yatacağım? kalk ulen yatağına yat.
topunu taşıyıp ayakkabının içine bıraktıktan sonra çıkarmaya çalışırken türlü şekillere giren garip hayvan.
resmen kendi kendine oyun icat etti. arada bir topu getirip önüme bırakıyor uzağa atayım diye. köpeğin ağzından kurtarmıştık. sanırım itlik bulaştı buna..
Bir de trafikte karşıdan karşıya geçmeyi öğrenebilseler çok iyi olacak.
Dili olsa da sorsam. Gecen yaz bahcemizde gezen aksi, celimsiz, sevimli bir mahluktu. Bu yabaniyi digerlerinin arasinda kucuk kalmis, surati yaralanmis diye korktugum halde sevdirecek kadar kendime alistirdim. Gercekten de kucuktu. Korka korka ben sevdim bu asiyi, ailem sevdi yegenlerim bayildilar, komsular sevdi. Gittim ustunden bi sene gecti, pisi pisi dememle insandan uzaklasmisken gelip kendisini sevdirdi. Biraz depresif gordum onu ama Unutmamis. Ruhumu orda bi satin aldi zaten patisine tukurdugum. Bir aya yakin zaman gecirdik. Simdi bir haftalik bir yolculuga gidiyorum ama aklimda bu nalet var. Tek de degil ustelik, kotu yola dusurmusler erkektir diye isim koydugum zilli Ucuz dogurmus. biri ayni kendisi. Bi bucuk karis boyundalar kafadan popoya gecen sene neredeyse kendisi o kadardi ne ara dogurdu onu da anlamadim. Tavsiye veren olursa alirim. Bi ay sonra alip gotursem yuvasini dagitmis olur muyum. Gelmek ister mi. Amk ben buna bakabilir miyim kucagima bile alamiyorum. Ne yapsam bilemedigim bir hayvan. Keske benden bi kac tane olsa da birini yanina biraksam.
Beşinci kattan atmistim ama parmakliklara tutunup kendini kurtarmistir.sadece dokuz canlı değil bir o kadar da savaşçıdir. Çok aldım pati darbelerini.istediginiz kadar sevgi ve yemek verin maalesef o yine nankör bir hayvandır öyle de kalacaktır.
Kurallarını kendi koyan, güçlü kişilikli hayvan.
nankör değil, kırmızı çizgilerini geçtiğiniz içindir o müdahaleler, tırmıklar, pati atmalar.
Şşşşttt ayağını denk al, bozma asabımı davranışıdır.
Bir şehrin yaşanılabilir olduğunu gösterir. insanlara; davranış, sevgi, merhamet gibi konularda cok benzeyen canlı türüdür. Bir çok sanatçı için kedinin farklı anlamı vardır. En çok sevdikleri bitki valeriana officinalis tir.