olm allahın adını veriyorum şu türü rahat bırakın la. olm yemin ediyorum baygınlık geçireceğim. heryer mama kabı pisliği. kedilerin önünde 1 sene yese bitmeyecek çoğu ziyan olan mamalar. sular. yok kedi evi yok kedi çükü.. olm kendinize gelin la. 70'li yıllarda mama mı vardı. kedilerin doğasını bozdunuz. sırnaşmaktan ve mama yemekten başka hiçbir halt ettikleri yok. kedi dediğin avcıdır zararlı sürüngen yakalar, hanginiz gördü bi kedinin ağzında bi haşere.
kedi kaynıyor sokaklar. evlerde öyle. ekonomik olarak hiçbir değeri olmayan, yalnız avrat avutucusu bi hayvan.
bu kedilere bakma işinin harbi boku çıktı arkadaş.
edit: ulan köpek neysede kediye bişey verdiği için kendini sevdiğini sanan deniz hıyarı arkadaşlar var.
en uysal kediyi 10 gün besleme, aynı odaya gir bakalım kim kimi seviyor. ulan yanında ölsen seni yer la, doğasında bu var hayvanın.
bende de bir adet mevcut olmakla birlikte, dünyanın en tatlı hayvanlarıdır, kanımca. insana yaşam enerjisi verir. durduk yere mutlu eder falan. kedisi olmayan insanlar nasıl yaşıyorlar acaba diye sordurur adama.
- EVDE Sahiplenilecek en temiz hayvandır, gider çişini efendi uslu kumuna yapar üstünü örter, sürekli ağızında ki temizlik sıvısına benzer tükürükleriyle kendilerini yalayarak temizler.
- siz uyurken gelir koynunuzda uyur huzur dolarsınız.
- ne istediğini açık açık belli eder saçma sapan hareketler yapmaz.
- cinsi ve ırkına göre yaramazlık dereceleri farklılık gösterir sokakta ölmekten kurtardığım tekirim çok enerji dolu sağa sola zıplarken özel olarak seçip sahiplendiğim british longhair cinsi kedim tam bir asilzade etliye sütlüye karışmaz eve huzur saçar.