Eskiden çok begenmezdim ama kendisi favorim oldu. Kendisinin memeleri seklinden dolayı değil kıvamindan dolayı beğeniliyor. Keşkül dediğimiz yapıda. Bu sahıs altız ya da yediz doğursa emzirme konusunda sıkıntı yaşamaz.
hakkında; hiç bir olay gelişmediği halde, kaza yapmadığı halde, yeni bir film çekmediği halde, yeni bir fotosu çıkmadığı halde, ölmediği halde bir günde 35 tane entry girilmiş. ramazan'ın bittiği belli oluyo.
bu kadının güzelliğini kabullenen kezbanlar artık ruh ve kültür açısından yoksul olduğunu iddia etmekte. nereden biliyorsun amına koduğum. belki hatun hepimizden daha kültürlü amk. sanki oturup sohbet etmişliğin ya da bir röportajını okumuşluğun var. göt gılı seni.