bi kere kadının beli yok.
karnı beli çok kalın.
güzel kadın dediğinin böyle incecik, oyuntulu beli olur.
ha memesi var ona bişe diyemem.
ama kesinlikle ölüp bittiğiniz kadar güzel değil, delirmeyin.
burun kılları da çok tatlıdır. ve ayrıca çok kiloludur bu nasıl mankense annem bundan daha zayıf o derece. demek ki amerika da kiloya bakmıyorlar manken olabilmek için. çırılçıplak pozlar veren manken ordada.
(bkz: bizımla deyılsın)
adriana lima yı tercih ederim buna.
hani bulsanız bırak nefesini, nefessizini oksijensiz solunum yaptırırsınız avrada ama burada "yok hacı verse almam", lan tükürüğünü yutarsın be tükürüğünü.
inek gibidir. şimdi hiç bana ''naaalakası var kıskanıyoson dimaa'' diye çemkirmeyin amk. yalan mı inek işte inek. beli yok bi kere. biz kadın denilen mahlukatların beli incecik olur ben kimi (yazar burda viral reklama gerek duymadan şişko karıları kıskandıracak söylemlerde bulunuyor açık ve seçik) bildiğin belsiz kadın allah vermemiş işte. bu abartısının nedeni memeleriyse hepiniz sarkık meme müptelası zevksiz piçlersiniz.
beli kalındır denilen kadın. doğrudur ancak omzu ve kalçaları da belinin yanında sırıtmayacak orandadır. seksi olmak için çöp gibi olmaya lüzum yok ancak vücudun bir oranda oturması şart. 60 cm bel olup, 60 cm omuz olacak zaten hiç olmasın. ya da kalçaları omzundan geniş bir kadının dipdiri göğüslerinin olmasının da anlamı yok. bu işler hep oran.