şimdi mahalle bakkalınızın girişindeki ekmek standını düşünün. ekmekleri her gelen eliyle mıncıkladığını beğenmeyip bıraktığını da düşünün. sonra siz gelip bu ekmeği alır mısınız? hayır. siz de mıncıklayıp bırakırsınız. o ekmek çöpe layıktır artık. şimdi sadede gelelim; hepimiz bu kate'in bütün detaylarına vakıfız, en azından % 90'ına. sonuçta bu da çöpe gidecek.
gel beni zik. dese çok afedersiniz, "ne zikmesi güzelim az otur da gülüşünü seyredeyim." dersiniz. o kadar güzel. kadına seks objesi olarak bakamıyorum lan.
edit: bu arada 1000 entrysi ben olacaktım ama arkadaşın biri çakallık yapmış.