kasım

entry235 galeri10
    55.
  1. bu ay'da sevgili yaptık yaptık, yoksa bahar aylarına kadar siki tuttuğumuzu hatırlatan 11 ayın çapkını.
    2 ...
  2. 54.
  3. kasımda aşk başka mıdır bilmem ama ben ilk defa kasım da bu kadar çok hissettim heycanı, birini sevmeyi, onun için bir şeyler yapmayı, umudum oldu benim kasım ayı yaşayacaklarımın başlangıcı sandım ama olmadı her şeye rağmen güzeldi asla unutmayacağım ne seni ne de o günü...
    2 ...
  4. 53.
  5. bir insanın ölümüne aşağıdaki entry'yi yazabilmiş kişi.
    (#13343531)

    --spoiler--
    başlık: başbakanın annesinin vefat etmesi
    entry: oyları %5daha artacaktır.allah hiç bişey eylemez ona bence.böyle bir evlat yetiştirdiği için.
    --spoiler--

    umarız o insana dilediğin gibi sen de ölümünde allah'ın rahmetinden mahrum kalırsın.
    0 ...
  6. 52.
  7. bir ay ismi.
    aylarla ilgili ilkokuldayken oynadığım bir piyeste (sanırım 1992 yılıydı) kasım ayı ile alakalı bölümde geçen cümleler şöyleydi :
    "bana kasım diyorlar istemem ben bu adı,
    10 kasım'da kırıldı ulusumun kolu,kanadı,
    bu acı yetmezmiş gibi kışı da ben çekerim,
    herkesin yarasına tuzla biber ekerim.."
    0 ...
  8. 51.
  9. doğum günüme bir ay kaldığını gösteren ay dır.
    0 ...
  10. 50.
  11. aşk bir başka derler bu ayda, oysa benim tüm ayrılıklarım kasımın doğum sancıları başlarken gerçekleşti.
    ayrıca (bkz: karın kası).
    1 ...
  12. 49.
  13. aşkın bir başka yaşandığı iddia edilen aydır.
    0 ...
  14. 48.
  15. 12 ayın en güzelidir o. bir tanedir. hele doğumgününüz kasımdaysa daha güzeldir.
    1 ...
  16. 47.
  17. Bu kasım ayı var ya... Ben böyle boktan bir ay görmedim. Hiç mi şaşmaz. Bir kere de yüzüme gülüver bre kasım. Ama dinlemez hayatımın en kötü zamanlarını hissettirir bana. Neyse ki daha uzun zaman var.
    0 ...
  18. 46.
  19. 45.
  20. --spoiler--
    yine aylardan kasım
    sanki sende kaldı bir yarım
    --spoiler--
    1 ...
  21. 44.
  22. feysbukta herkesin birbirinden görüp "kasımda aşk başkadır : )))" yazmasını ve "aşığım ben hihihi" mesajı vermesini sağlamış aydır. (bkz: bambaşkaymışsın)
    0 ...
  23. 43.
  24. yılın en güzel mevsiminin* en güzel ayı.* onun için bir başarı mıdır bilinmez ama sondan birinci aydır. soğuk rüzgarlı, bol yapraklı, yağmurlu bir aydır. sert bir duruşu olsada oldukça duygusal bir aydır. bir kere daha görebildim seni * * umarım güzel geçireceğimiz 30 günümüz vardır. yani benim..
    0 ...
  25. 42.
  26. doğduğum aydır. birde guns'n roses'in kasım ayları diye bir şarkısı vardır ki süperdir.
    0 ...
  27. 41.
  28. sevmiyorum bu ayı.
    sonbahar ayı olarak bilinir ama kışı yaşatır insana, kasım ın soğuğu çok üşütür insanı.
    çocukken de sevmezdim...nedenini tam olarak çözemedim ama 10 kasım ın kasvetinden olsa gerek kasımları hep kötü olarak hatırlarım.
    şimdi de bir şey değişmedi gerçi, kasımlar hala kötü...
    kasımpatıları var bir de tabi, kasım çiçeği böyle papatyaya benzer hafiften.
    onları da sevmem.
    geçenlerde işyerinde ki masama bırakılmıştı bir buket kasımpatı.
    uzun uzun baktım önce onlara, sonra kokladım...bir hüzün kapladı birden içimi..."yine kasım geldi" dedim içimden.o hüznü üstümden atmak istercesine çöp kutusuna yöneldim, sevmediğim kasımpatıları atmaktı niyetim ama kıyamadım. istemeyerekte olsa vazoya koydum bir demet kasımpatını ama o günden beri hiç suyunu değiştirmedim çabuk ölsünler diye. diyorum ya sevmiyorum kasımpatlarını, en sevdiğimden de gelmiş olsa hüzünden başka bir şey hatırlatmıyorlar bana.

    yine kasım geldi, hüznümün mevsimi başlıyor...ve masamda ölmeye yüz tutmuş bir demet kasımpatı bana bakarken, alışıyorum yavaş yavaş hüzne, diyorum ya kasımları hiç sevmem ben...
    1 ...
  29. 40.
  30. harika bir insanın dünyaya geldiği ve o geldiği için he yıl bayramlarla kutlanan bir ay.BEN doğdum.Allah beni başınızdan eksik etmesin.
    0 ...
  31. 39.
  32. süresince yaşanılan aşkın başka olduğu ay.

    (bkz: kasımda aşk başkadır)
    0 ...
  33. 2.
  34. kasım'da aşk başkadır filmini hatırlatan mevsimdir.
    0 ...
  35. 39.
  36. kasım matem ayıdır. karaları bürümüş, küskün. idare ediliverilen, aksileşmiş bir ihtiyar. çocuklara sokakta top oynadıkları için kızan. en büyük derdi hala aklını yitirmemiş olmasıdır. kül rengidir. ilaçlarını almak istemez, uyumaya direnir.
    2 ...
  37. 38.
  38. 37.
  39. 36.
  40. an itibariyle en çok entrynin girildiği ay.
    0 ...
  41. 35.
  42. 34.
  43. tokat ta 2009 yili nin kisi baslamadan ilk karin yagdigi aydir.
    0 ...
  44. 33.
  45. bence depresyon ayı. etrafımdaklerle birlikte genel bir bakışla insanları gördüğümde yüzlerinde gördüğüm kasvet. * nedense insanlar bir ay önceki kadar enerjik değil, bişeyler yapmak istediğinizde sanki üzerinizde tonlarca ağırlık var ve hareket etmenize engel oluyor. suratlar düşük. uzun sürmez umarım. sahi mayıs ayına ne kadar kaldı ki?
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük