Bu bölümünde Taylan karakterinin öldüğü dizi. Abi bebek meselesini bile dramatize ettiler Çetinle Berkant eli boş döndü diye ama taylanın ölümünü hemen oldu bittiye getirdiler. Bir cenaze sahnesi yapmazlarsa ayıp olur yani.
Finalinde bol bol mantık hatası içermesine rağmen ağlatmayı başarmış dizi. Her şey iyi hoş da taylan ı niye karı kız aleminde gösterdiler? O cool adam gitti yerine adnan Oktar ve kedicikleri geldi sanki.