Benim için çok özel şarkıcı. Şarkılarının her biri ayrı güzeldir. En bilinen şarkıları yazılmış zaten ama (bkz: welcome to heartbreak) in adını gormeyince gerçekten şaşırdım. Beni ağlatan nadir parçalardandır. Hatta çoğu zaman duyduğum anda kötü olurum, hemen kapatırım. Ayrıca adı geçmeyen bir başka güzel parçası ise (bkz: white dress).
gavattır. kardashian ın götü üzerinden de para kazanmaktadır. ulan yeter bu kadar para yeter artık yeter. biraz kendini koru demi. yok amk karısının memeleri ve götünden de kazanacak illa.
paparazilere ve kameralara karşı olan antipatisi tekrardan yüzünü göstermiş chicago-clevaland maçında.
abd içinde ünlü olarak kameramanlara en çok saldırıp hakeret eden adam.
Tam bi gavattır. Karısının çıplak resimlerini paylaşıp uff benim hatuna bakın lan ne göt var muhabbeti cevirebilen insan. Bunun adı batı modernliği değil basbaya gavatlik.
'Ben böyle dangalak adam görmedim' şeklinde insanların tanımladığı harbi dangalak adamdır, sahne süprüntüsüdür.
Ruhu zaten malûm.
Söylenildiği üzre de 'Bohemian Rhapsody'nin ebesini zitmeye kalkışmış; https://www.youtube.com/watch?v=bzNXfsJRijg Milyonları kendisine bir kez daha güldürmüştür peçete artığı.
Ayrıca bu adamın üremesine sınırlandırma getirilmelidir.