kendisi hakkında hangi sayfayı açsam bir tepki mesajı görüyorum, o yüzden çok sık entry giriyorum. en son obama konuşmuş hakkında ve hareketi için ahmaklık yorumunda bulunmuş.
konserlerde takdire şayan performans gösteren, allah'ın doğuştan yetenekli yarattığı kullarından olan geeeeniiiius gay fish. topaç gibi seker sahnede izlerken yorulursunuz.
taylor swift'in mtv vma 2009'da aldigi odulden sonra yaptigi konusmasinda araya girip "I'm gonna let you finish, but beyonce has one of the best videos of all times. All times" (tr: "Bitirmenize izin verecegim, ama Beyonce'nin klibi tum zamanlarin en iyi kliplerinden biridir, bu da boyle biline") demistir, ve youtube da su siralar izlenme rekorlari kirmaktadir.
bunun uzerine rahat durmayan bir grup arkadas su video'yu yapmistir ki son zamanlarda beni en cok yaran videolardan biridir.. ahanda :
mtv müzik ödül gecesinde kayışı kopardıktan sonra televizyona çıkan herkesin hakkında espri yaptığı nevi şahsına münasır bi insan.iyi şarkılar yapıyor yalnız bu da bir gerçek.
hem kendisine hem de başkalarına yapılan haksızlıklara dayanamayan adam. haksızlıklara tepki göstermenin gülünç olduğu s.kindirik bir dünya'da yaşayıp hayal dünyalarını da bu paralelde kuran insanların anlayamayacağı adam.
ayrıca rap denilen şeyin bir sanat olarak algılanmasını sağlayan adamdır ki bunun için şarkılarının altyapılarına bakmak bile yeterlidir. 78 tane hatun poposunun arasından çıkıp, alt yapısız şarkılarının boşluklarını küfürle dolduran zavallı rapçilerin bulunduğu 2000'lerin müzik dünyasında değerinin bilinmesi gereken adamdır.
50 cent denen tırt rapçinin değil kendisiyle karşılaştırılması, isimlerinin aynı cümle içinde kullanılması bile bu adam'a hakarettir.
son olarak, büyük prodüktör, büyük müzisyen ve büyük insandır bu adam. fakat asla bir mj değildir ve olamayacaktır, o ayrı.
insanlar ne zaman istisnasız her mtv ödül gecesinde törenden sonra 3-4 gün konuşulan skandalımsı bir olay koptuğunu fark edip, bunların hepsinin skeç, tiyatro olduğunu farkedecek ve yargılarını ona göre verecekler merak ediyorum..
kanye west'in sahneye atlayıp taylor swift'in konuşmasını böleceğini taylor swift de biliyordu, beyoncé de biliyordu, organizatörler de biliyorlardı.. tıpkı eminem'in bir önceki ödül gecesinde sacha baron cohen'in (nam-ı diğer brüno) suratına oturacağını bildiği gibi.. o eminem geldi geçen gece ödül verdi lan.. hiçbir şeyden anlamıyorsanız adamın zorlama oyunculuğundan anlayın..
neyse taylor swift dahil herkese bedavadan güzel reklam oldu bu iş.. zaten nasıl olduysa beyoncé'nin de adaylar arasında olduğu en iyi female solo klibi ödülü taylor swift'e gitmesine rağmen, senenin en iyi klibi beyoncé'nin oldu.. uyanın olm..
gerçi bu seneki video awards'da güvercin yuvası gibi giyinen lady gaga'dan daha başka bir garipliğe gerek yokmuş ama.. bilemediler herhal..
stronger şarkısıyla adını duyurmuş ve mıchael jackson'nun ölümünün ardından tahtın kendisine geçtiğini ilan etmesiyle de dikkatleri üzerine çekmiş siyahi şarkıcıdır.
rap'ten çok daha fazlasını yapan adam. gerçek bir sanatçı. yaptığı şaheserleri yüksel sesle, yüksek kaliteli bir müzik sisteminde dinlediğinizde "işte hayatın anlamı" dersiniz. "neden türkiye'ye konsere gelmiyor, keşke buraya da gelse" diye iç geçirirsiniz.
organizatörlere seslenmek lazım. mail midir, telefon mudur nedir bir şekilde bu adamı ölmeden canlı izlemem lazım lan. gözüm açık gidecek yoksa. müridiyim kendisinin. canlı performansını görmeden göçüp gidersem iki elim organizatörlerin yakasında kalır allahıma dinime! * şu adam gelsin, yüklü miktarda ytl'lerimi feda ederim izlemek için. o kadar gözüm döndü.
rapçi ve aynı zamanda hip-hop prödüktörüdür. genellikle kendi şarkı kliplerinin yönetmenidir.* gösteriş meraklısı olduğunu herkes biliyor. renkli giyinmeyi sever. en büyük çıkışını stronger şarkısı ile yapmıştır.
her ne kadar gösterişi sevmesem de bu adamı seviyorum. yaptığı her müzik güzel. sesi ayrı güzel. klipleri ayrı güzel. düet yaptığı sanatçılar ayrı güzel.
not: kendisini michael jackson'ın varisi olarak görmektedir.
not2: kanye west'in türkçe forumu ya da bilgi platformu yoktur. ilgilenen arkadaşların açmasını dilerim.