Şu malum güruhun, kendisini instagram'da paylaştıkları her kitap fotoğrafının yanına iliştirmedikleri zamanlarda -böyle zamanlar gerçekten vardı- daha değerli olan içecekti.
Kahvenin de değerini düşürdüler, onu da ayaklar altına aldılar.
Kahve artık elif şafak, kahraman tazeoğlu, sabahattin ali, ahmet batman kitaplarıyla vazgeçilmez ikili oldu. Ne zaman bir kahve bardağına baksam yanında bu kitaplardan birini görüyorum.
Kahve gibi değeri düşürülen nice şey var, sayılarının daha fazla artmaması dileğiyle.
Not: sabahattin ali gibi güzel bir yazarı da bu saymaya dahil etmek istemezdim ama bu güruh nereden keşfettiyse ona da dadanmış.
Bir nebze son 2 yıldır bağımlısı olduğum günde 7 8 tane çeşitli türlerini şekersiz içtiğim, 1 haftadır az tüketmemden dolayı resmen vücudumun salak olduğu kendimi iyi hissetmememde ki lezzetli içecek. tuhaftır ki çok çalışan bağırsek sistemim kahve ile nirvanaya ulaşır her kahveden sonra kendimi tuvalette bulmam artık tuhaflıktan çok komik bir hal alır.işi çok boka sarmadan için efendim.
tıpkı alkol gibi bağımlılığı bir hayli problem olabilen ve yüksek dozda alınan kafeinden ötürü çeşitli sağlık sorunlarına yol açabilen hafif dereceli keyif verici, tansiyon yükseltici ve uyku kaçırıcıdır.
bildiğin sigara gibi bir şey. bağımlılık yapıyor, 3 ay öncesine kadar 1000'de 1 içen ben şu sıralar günde 4-5 tane kahve içiyorum, bırakılmıyor arkadaş anlamadım.