taksim'de, istiklal caddesi'ndeki adidas performance hall mağazasından canlı yayın yaptıkları için yayın saatine yakın istiklali turlarken görebileceğiniz, civarda takılanlarla enseye tokat raddesine gelen basketbol yorumcusu.
yorumlarında sürekli kıvırır, dürüst olduğu görülmemiştir. öyle ki milli maçlara yorumcu olarak çıkmamalıdır.
rakip oyuncular basketbol milli takımımızın oyuncularına sert biçimde müdahalede bulunur, çok sert bir sözde defans yaparlar. kerem, ersan, erman bildiğiniz dirseklere maruz kalır veya yerleri öperler. bu sırada kaan kural:
- iyi savunma yapmıyoruz, baksana onların savunması ne kadar ateşli!... der.
akabinde spiker murat kosova ise lafı yapıştırır:
- bizim oyuncularımız da ateşli savunma yapıyor ama rakibin kaşı gözü açılmıyor..
bu laftan sonra maçın geri kalan 3.5 dakikasında ağzını ağzını açamamış insan dır 'bu' kaan kural.
Nba'da kol dirsek vb. şeylerin savunma sertliği adı altında yapıldığı için, bu tür şeylere ses çıkarmayan, dolayısıyla sadece nba maçlarına yorumcu olarak çıkan, ihsan bayülken'den kat kat daha iyi yorumlayan şahşiyet
üzerindeki t-shırt'leri abd'den bir siteden tanesini 10 $ a aldığını söylemişti. hep merak ediyordum o boyutta kıyafetleri kaça alıyor, nerden alıyor diye. **
şu anda, ntv spor'da yayınlanan spor aşkı programında bursaspor'un şampiyonlar ligi'ndeki durumunu ve kalan 2 maç için neler yapılabileceği hakkında fikirler veriyor. sanki, tamamı ile basketbol için yaratılmış bir adamın futbol hakkında görüş bildirmesi... çok ilginç.
kobe bryant için "Başınıza herşey gelebilir, blok yersiniz vesaire. Ama o çene öne çıktı mı, gerçekten korkmanız gerek!" demiş ünlü basketbol yorumcusu.
bugünkü programda bana bir farklı geldi. bilmiyorum artık, tartıştıkları konuda bir türlü ortak nokta bulamamalarından dolayı biraz sinirleri mi bozuldu falan, ama bir ara cidden tersti, yüz ifadesi falan normalden farklıydı. ne bileyim mutlu değildi sanki o koltukta. o an orda olmak istemiyormuş gibi ya da murat murathanoğlu'nun ilk neresine vuracağını düşünüyormuş gibiydi.
kobe ile ilişkisi olduğunu düşündüğüm şahsiyet. 2009-2010 nba finalinde sadece kobeden bahsetti! kobe attı bu takım için iyi, kobe kaçırdı takım için iyi hırslandırıyor, kobe attırıyor takım için iyi herkes sıcak kalıyor...
bu nedir böyle yahu. kendinden soğuttu kobeden de nefret ettirdi en sonunda. ayrıca boston celticsli olduğunu idda etmeside ne garip! bildiğin lakerslı herif.