benim gözlemlediğim kadarıyla "moderatörler şahı, dağlar padişahı", çok beyefendi bir kimsedir. bugüne dek sözlükte pek sorun yaşamamış olsam da, sırası gelince incelikle çözeceğini bilmekteyim. sağolsun.
arada entrylerini okumanin bunyeye iyi geldigi yazar.. oyle dostsal bi esinti. gulumsios filan.
sonra gecio. sonra unutuluo. ondan unutmadan isbu belgeye ilistirdim.
bu kadar.
ps: herkese ayni mesafede duran yuce hukumdara da selam olsun...
mesafe mesafe nereye kadarsa...
kimden diye sormaz ya sorarsa soyle densin; ahanda su kalabalik tebada surda durup duran gururu incinmis ihmal edilmis mizmiz var ya.. o..
o da bisi olmaz gecer der.. gecer..