july4th

entry1522 galeri21
    442.
  1. bir özel mesajıma verdiği cevapla beni yarmış kişidir. bir moderatör bu kadar eğlenceli olmamalı biraz sert tavır takın kardeşim :).

    ya o değil de, iş güç ne işe yarayacak? :).
    2 ...
  2. 441.
  3. başka bir anlamı var mı bilmiyorum ama;

    (bkz: britanya'nın köpeğiyim o yüzden ingilizce konuşuyorum) dan yola çıkarak aşağıdakini çağrıştırıyor hep bana
    (bkz: amerika'nın köpeğiyim ondan kurtuluş gününü nick aldım)

    peşin özür diliyorum. muhtemelende kendisi siler...
    1 ...
  4. 440.
  5. yazarlığımı onaylamasından dolayı bende ayrı bir yeri olan makas alınası, öpücük verilesi, pışpışlanası yegane insancık ** *
    2 ...
  6. 439.
  7. benim gözlemlediğim kadarıyla "moderatörler şahı, dağlar padişahı", çok beyefendi bir kimsedir. bugüne dek sözlükte pek sorun yaşamamış olsam da, sırası gelince incelikle çözeceğini bilmekteyim. sağolsun.
    3 ...
  8. 439.
  9. yahoo'nun kasıtlı hatası başlığında dünyaca ünlü bir internet sitesinde istanbul yerine byzantion yazması hakkındaki düşünceleri açıklamıştır.
    0 ...
  10. 438.
  11. 437.
  12. bana çaylaklıktan yazarlığa terfi ettiğimi bildiren şahsiyet, sırf bu yüzden bile sevebilirim kendisini.
    3 ...
  13. 436.
  14. akıcı uslubunu farkettiğimde hımm demiştim. hala izliyorum.
    2 ...
  15. 435.
  16. derdime hızır gibi yetişen sözlük yazarı..
    ellerin dert görmesin..
    1 ...
  17. 434.
  18. 433.
  19. aynı semtin insanı olduğum ama henüz tanışmayı başaramadığım...gerçekten iyi kalpli yardımsever ve içten mod.en önemlisi samimiyeti sahici...
    2 ...
  20. 432.
  21. arada entrylerini okumanin bunyeye iyi geldigi yazar.. oyle dostsal bi esinti. gulumsios filan.
    sonra gecio. sonra unutuluo. ondan unutmadan isbu belgeye ilistirdim.
    bu kadar.

    ps: herkese ayni mesafede duran yuce hukumdara da selam olsun...
    mesafe mesafe nereye kadarsa...

    kimden diye sormaz ya sorarsa soyle densin; ahanda su kalabalik tebada surda durup duran gururu incinmis ihmal edilmis mizmiz var ya.. o..
    o da bisi olmaz gecer der.. gecer..
    1 ...
  22. 431.
  23. 430.
  24. fevkalade kalender bir mod olmakla beraber saygiyi sonuna kadar hakeden bir moddur kendileri.
    1 ...
  25. 429.
  26. 428.
  27. culayıforo şeklinde telaffuz edince pek komik olan yazar.
    2 ...
  28. 427.
  29. caanım moderatörüm. ayda bir yalakalık yapmassam işim rasgitmez.*
    0 ...
  30. 426.
  31. mr uludağ 2007 güzellik yarışmasına göz kırpan moderatörümüz, hayırdır inşallah diyoruz. * * *
    1 ...
  32. 425.
  33. tahrik edilmesi gereken moderatör müdür değil midir karar veremediğim mod.
    1 ...
  34. 424.
  35. bana eskiden olduğu gibi istanbul'un hava durumu hakkında bilgi vermeyen moderatör yazar. miss uludağ 2007 güzeli seçilmeden havaya girmiş zannımca. *
    1 ...
  36. 423.
  37. bana mesaj atarak beni fizanda jojoba bitki özlerini aramama sebebiyet vermiş olan mod.
    3 ...
  38. 422.
  39. bana meseaj atmayarak ona karşı hiçbir şey hissetmememe devam etmemi sağlayan moderatör.
    2 ...
  40. 421.
  41. moderasyona çatılması konusunda bana panik yapmaya gerek yok diyen moderatör. bana ne ya ben ne panik yapacam diyilecek mod.
    1 ...
  42. 420.
  43. miss uludağ 2007 güzeli seçileceğine emin olduğum moderatörümüz. * *
    3 ...
  44. 419.
  45. sana mod diyenin gözü çıksın, arıca sen insan mısın be.**
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük