japonya

entry738 galeri160
    354.
  1. IQsu yüksek ve çalışkan insanların memleketi. Abd nin temelini verdiği teknolojiyi bugün alıp uçurmuştur. Tabi ilk 2 özelliğiyle normaldir. Her ne kadar Amerikaya kızsakta Japonyanın atom bombalarını yiyip teslim olması, silahsızlanıp dünyaya örnek olacak konuma gelmesi herkes için daha hayırlı olmuştur.
    0 ...
  2. 353.
  3. Bir gün oldukça çok gitmek istediğim ülke.
    0 ...
  4. 352.
  5. Ada ülkesi olduğu için azınlık pek yoktur.
    1 ...
  6. 351.
  7. ilk turancı partinin kurulduğu ülkedir.
    1 ...
  8. 350.
  9. haklarında genel olarak bildiğim bizim saate göre futbol ligleri sabah 9 da oynanır , çok deprem olur ama altyapıları sağlamdır başlarına bir şey gelmez , atom bombası yemişlikleri vardır , genellikle kıl uzatmayı severler ve sansürlüdürler , ha bir de başkentleri tokyo'dur.

    bildiklerim bu kadar , saygılarla.
    0 ...
  10. 349.
  11. 348.
  12. Yüksek lisans için yanıp tutultuğum dili Zor olsada burs bulur bulmaz kendimi atmak istediğim ülke. Hayat tarzları ve inana saygıları muhteşem. Bir daha Dünya'ya gelirsem Japonya'da doğmak isterdim.
    1 ...
  13. 347.
  14. Ne kadar gelişmiş olursa olsun modern kölelik batağından sıyrılamayan yegane ülke.
    1 ...
  15. 346.
  16. adamlar yokluktan neleri başarırken bizim atalarımız nedense hep cahil bırakılmış. adamlar 8 yılda kendilerini toparladılar 2. dünya savaşından sonra helal olsn.
    3 ...
  17. 345.
  18. Çok şanslı ülkedir. iki atom bombası yeyip onca depremlere rağmen süper güce sahipler helal olsun. Şans tabi bunlar ilim irfan bilim yok. Evet.
    3 ...
  19. 344.
  20. Çin ile karıştırılan ülke.
    3 ...
  21. 343.
  22. ne zaman silahlansa sapıtan 2 devletten biri. diğeri almanya. evet.
    4 ...
  23. 342.
  24. 341.
  25. 4 sene önce yine bu zamanlar. 3 aydır tokyo dayız. memleket hasreti dayanılmaz halde artık. bi akşam üzeri shinjuku dan çıktık arkadaşla (shinjuku tokyo nun en büyük metro istasyonu. ankara kadar kalabalıktır her zaman) tokya tower ı gibinden ufak ufk kayıyoruz caddeye. ulan burnuma döner kokusu geldi bi anda

    - lan eren alıyo musun kokuyu?
    + ne kokusu lan?
    - olum bildiğin döner kokusu bu.
    + oo özlem dayanılmaz hale gelmiş ananı mı özledin olum
    - lan olum valla bak buram buram kokuyor lan..

    bir süre daha diyologla yol alıyoruz Shinjuku - Sanchome bölgesininde köşe de bir de ne görelim turkişh kebap koskoca tabela da.
    ulan bir insan bu kadar mı svinir. koşar adım daldık içeri. 3 aydır tokyo dayız nasıl olurda görülmez bilinmez burası. adana lı bir abimiz. selamun aleykümle girdik içeri herife sarılasım geldi o an. sağolsun güzel ağırladı. öküz gibi yedik tabi. öyle işte.
    bu da böyle bir anımdı.
    5 ...
  26. 340.
  27. bu adamların kültürü gerçekten araştırılması gereken bir kültürdür, sırf devletin bekası için samuray geleneğinden vazgeçip sanayileşen bir devlettir ayrıca. ukiyo e resim sanatını da araştırmanızı tavsiye ederim.
    4 ...
  28. 339.
  29. Bir çok japon kasabının eti yoktur. Müşteriler kendi götünü kestirip et yaparlar.
    5 ...
  30. 338.
  31. onuru için yaşayan insanların ülkesi.
    2 ...
  32. 337.
  33. Bir çok Japon okulunun hademesi yoktur.Öğrenciler sınıfları kendileri temizler
    2 ...
  34. 336.
  35. Japonya, çalışkan insanların ülkesi olarak adlandırılır. ortalama çalışma süresi bir haftada kırk iki saat civarında gezinmekte olan ülkede bulunduğum süre boyunca farkına vardığım bir husus işyerinin çoğunlukla aile konutu gibi benimsenmiş olması. bu durum insanları işlerine bağlı daha doğrusu işkolik varlıklar haline getiriyor. zaten yoğun geçen bir mesainin ardından patronlarınca içmeye/eğlenmeye götürülen işkolik ebeveynler ve özellikle babalar rol modeli oldukları evlatlarının kendilerinden tiksinmelerine yol açıyor. genç nesilde sisteme tepki büyüyor. öyle ki; genç ve tecrübesiz bir çalışanın bir aylık emeği karşılığında eline geçen maaşının, tokyo gibi paranın süratle tüketilebildiği bir yerde kira, beslenme & diğer zaruri ihtiyaçlar nedeniyle heba olması sebebiyle son derece eğitimli ve başarılı gençler bile underground kültüre daha çok ilgi duyuyorlar. fakat ülkedeki mantalite, gelenekler, öğretiler ve de kapitalizmden nemalanan yakuza öfkeli gençlerin başının büyümeden ezilmesini sağlıyor. bu sebeple tokyo gibi dev bir metropolün içerisinde isyankar gençlerin bir arada yaşadıkları, bir arada çalıştıkları ve birbirlerine destek oldukları ghetto benzeri bölgeler oluşuyor. bu bölgelerin dağıtılması için her türlü idari kararın hayata geçirilmesine ve toplu yıkımlara rağmen öfke ve akım büyüyor.

    toplumun zıddı görüşler yankısını, toplumun nefretini kazanmış küresel güçler olan ışid, amerika v.b. simgeleri taşıyan t-shirtler giyilerek, thug ve benzeri trash kültürleri benimsenerek güçlendiriyor. uyuşturucu kullanımı, son derece ağır cezalara rağmen katlanarak artıyor. örneğin üzerinde esrar bulunduran bir şüphelinin yedi yıla kadar hapis cezası istemi ile yargılanmasına süratli bir şekilde başlanıyor. özellikle sanat camiası ve marjinal ünlüler genç neslin korkuları ve öfkelerine tercüman oluyorlar. konuya ilgi duyanların uluslararası pek çok ödül sahibi prodüktör ve modern hayat ozanı ryuzo'yu takip etmelerini tavsiye ederim.

    https://youtu.be/8A2f6fYbcu0?t=3s
    2 ...
  36. 335.
  37. 1. Japonya'da her yıl 1500 civarında deprem yaşanır.
    2.Japonya’da 100 yaşını geçmiş 50 binden fazla insan yaşamaktadır.
    3. Japonya'da cep telefonlarının %90'ı su geçirmezdir çünkü Japon gençleri duşta dahi telefon kullanmaktadırlar.

    4.Japonya'da penis ve doğurganlığın kutlandığı bir festival mevcuttur.
    5.Japonya cinayet oranının en düşük olduğu ülkelerden biri olsa da intihar olaylarının en çok yaşandığı ülkelerin başında geliyor. Japonların intihar için seçtikleri en popüler yer ormanlar.

    6 Dünya Savaşı sırasında Japonlar tarafından öldürülen Çinli sayısı, soykırımda öldürülen Yahudilerin sayısından fazladır.
    0 ...
  38. 334.
  39. gitmek istediğim medeniyet beşiği.
    0 ...
  40. 333.
  41. Deli gibi gidip görmek istediğim ülke. Şuan ki tek hayalim diyebilirim farklı bir millet tamamen farklı kültür her zaman beni çekmiştir. Japonca Öğrenmeye çalıştım evet fakat konnichiwa seviyesinde kaldım biraz. Ama olsun yine de yılmak yok yola devam. Inanıyorum günün birinde kavuşacağız.
    1 ...
  42. 332.
  43. ikinci Dünya Savaşının baş rollerinden biri olan ülke, rusya'ya değilde pearl harbor'a saldırması yaptığı en büyük hata sayılır.

    Ayrıca amerikan kuvvetleriyle girdiği mücadelelerde başta zafer kazansa da maddi yetersizliklerden dolayı ezici bir yenilgi almıştır.

    Savaşın en büyük bedelini ise hiroşima ve nagasaki ile ödemiştir.
    1 ...
  44. 331.
  45. 330.
  46. vicdanlı insanların olduğu sıcak kanlı ülke. genelde bize karşı sıcaktırlar. öyle onurludurlarki herhangi bi felakette hatası olan bakan hiç düşünmeden istifada eder intiharda eder.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük