istisnasız haftanın yedi günün beşin'de metallica dinleyen bu bünye her seferin'de konser dvd'lerini izlerken,bu adamda nasıl bir enerji,nasıl bir sestir ki yıllardır aynı canlılık'ta kalır,yahu nasıl bir karizmadır.
off anlat anlat bitmez aga bu yüce şahsiyet,severek dinliyoruz kendilerini..
iyi gitarist değil diyenler var. bu adamın ürettiği riffler olmasa, sadece lars'ın ticari zekası olsa metallica bu kadar büyüyebilir miydi? daha doğrusu metallica hala var olabilir miydi? iyi gitarist. iyi müzisyen.
grubuna ait şarkılarını kendisinden başka adamların söylemesi durumunda asla aynı tadı vermeyeceğini kanıtlamış ve hala da kanıtlamaya devam eden adam.
ailesi dışında öpülmekten, fiziksel yakınlıktan hoşlanmadığı bilinmektedir. ayrıca dünyanın en güzel, en estetik bacaklı erkeğidir. kanımca herkesin sevdiği efsane metallica grubunun efsane solistidir.
dünyanın en iyi ritim gitarcısıdırbulduğu riffler her şarkıda olmasa bile çok oturaklıdır.kişiliğine uygun tonlarda çalıp söyler.seside gayet kontrollü ve güçlüdür.
metallica nın bugünlere gelmesinde büyük katkısı olan kişi. o ses kim de vardır ya en sağlam vokaldir bence kendileri. sakalıyla özdeşleşmiştir ayrıca.
kendisi sadece çok ünlü bir grubun vokalistidir. sesinin çok fazla bir özelliği yoktur. 25 30 yıldır kendini hiç yenilememiştir. metallica dinleyip kendini metalci sanan ergen gerileri ve müzikten anlamayan yetişkin bozmaları tarafından tanrılaştırılır.
söylediği 3 güzel şarkı vardır. turn the page, the unforgiven ve no leaf clover. başka bir numarası yoktur. james hetfield'ın eline verip delik açacak o kadar çok müzisyen varken** bu adam niye bu kadar büyütülür anlamam.