jagermeister

entry305 galeri189
    175.
  1. Al bendende 40 shot. *

    Edit: kendimi nedensizkadin gibi hissetim hee.
    edit2: burda ironi var arkadaşlar ben kendini bilen bi içiciyim.6-7 shot uçurmaya yeter. :)
    0 ...
  2. 176.
  3. Yok anasının amı likörü. Damlalıkla mı içiyorsunuz amk.
    1 ...
  4. 177.
  5. Red bull ile karıştırılıp içilmelidir.
    0 ...
  6. 178.
  7. önce deepfreeze atıp yarım saat bekletin ki hafif buzlanma yapsın.sonra yanında çikolata ile ağızda dolandırınız.
    1 ...
  8. 179.
  9. Yalniz içmeyin manası yok, şişesi çevrilmese de iki kişi için. * yanına çikolata ve dönebilme yetisine sahip bir diğer Şişe almayı da unutmayın. *
    0 ...
  10. 180.
  11. Buna 15 shot vuran hanım abla vardı, nerde o? Az gelsin bişey denicem.
    1 ...
  12. 181.
  13. asıl adı jägermeister'dır. "ä" harfi yani "umlaut a" ile yazılır ve "yegemaystağ" diye okunur.
    0 ...
  14. 182.
  15. buz gibi içilmelidir. evet her alkol soğuk içilir ama bu daha bi soğuk içilmeli. önce soğuğu hissedeceksiniz sonra biraz yakacak.

    efsane alkollerdendir kendisi.
    1 ...
  16. 183.
  17. bir türlü denemeye fırsat bulamadığım içecektir. denediğimde direk bu entry altına editleyeceğim.
    0 ...
  18. 184.
  19. şerbet gibi aşırı tatlı, kafa yapmayan bir likör.
    0 ...
  20. 185.
  21. 185.
  22. 185.
  23. güncel fiyatını merak ettiğim içki. bilgili yazarlar bir aydınlatsa keşke.

    edit: 35cl 50 liraymış. lets write'a tşk.
    0 ...
  24. 186.
  25. ismi güzel deutschland likörü. yegermaystaaağ.
    0 ...
  26. 187.
  27. 188.
  28. Zor bulunan mı?

    gecen kuzenlerde tattığım, meyan koklü asitsiz kola tadında likör.
    0 ...
  29. 189.
  30. Çok severim bende çok ayrı bir yeri vardır. Son içişimde dağıtmışım tabi hatırlamıyorum. 7 shotı "ben ard arda atarım yea" deyip attığınızda eve nasıl geldiğinizi hatırlayamazsınız. harbi nasıl geldim lan? Koşmus olabilirim.
    1 ...
  31. 190.
  32. Ilk kiz boluk komutaniyla , ic oglum bak bu baska bir sey dediginde icmistik.
    Ulan kibris zaten alev ates yaniyordu, bjr de bogrumuzu yaktik.
    Guzel bir tadi vardir ama daha cok kisin tuketin hasta da olmazsibiz
    0 ...
  33. 191.
  34. Tehlikeli içkidir. Sıcakta içilmemelidir.
    0 ...
  35. 192.
  36. Petersburg da 70 lik olan şişesini 55 tl e bulabileceğiniz, içimi gayet yumuşak bir alman likör çeşiti.
    0 ...
  37. 193.
  38. tadı passiflora gibi olan içkidir.
    2 ...
  39. 194.
  40. çocukken içilen öksürük şuruplarını hatırlatır.
    0 ...
  41. 195.
  42. kıbrıs'ta 70cl'lik şişesi 32 lira.
    0 ...
  43. 196.
  44. Buzluktan çıkmış kristalize olmuş şişesi gözlerimin önünde. Sen ne mükemmelsin.
    2 ...
  45. 197.
  46. andaval bir arkadasim bir sisesini bitirmisti kaclik bilmiyorum. hastanede gozunu acti. hastaneden sonra bile eve nasil geldigini hatirlamiyordu. sonraki uc gun tadi agzindan gitmemis dedigine gore. dikkat derim
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük