Çok severim bende çok ayrı bir yeri vardır. Son içişimde dağıtmışım tabi hatırlamıyorum. 7 shotı "ben ard arda atarım yea" deyip attığınızda eve nasıl geldiğinizi hatırlayamazsınız. harbi nasıl geldim lan? Koşmus olabilirim.
Ilk kiz boluk komutaniyla , ic oglum bak bu baska bir sey dediginde icmistik.
Ulan kibris zaten alev ates yaniyordu, bjr de bogrumuzu yaktik.
Guzel bir tadi vardir ama daha cok kisin tuketin hasta da olmazsibiz
andaval bir arkadasim bir sisesini bitirmisti kaclik bilmiyorum. hastanede gozunu acti. hastaneden sonra bile eve nasil geldigini hatirlamiyordu. sonraki uc gun tadi agzindan gitmemis dedigine gore. dikkat derim