izmir

entry6803 galeri713
    5925.
  1. 5924.
  2. ülkede yaşamak istediğim tek kent.
    1 ...
  3. 5923.
  4. türkiye'nin eskişehir bir kenara bırakılırsa en yaşanabilir şehri. güzel kızları ve alkol düşkünlüğü ile biter. gökyüzü çok güzeldir.
    0 ...
  5. 5922.
  6. Aşk kordon boyu,
    gelincik tarlası,
    el ele dolaşmaktır.
    5 ...
  7. 5921.
  8. izmirliler;

    simite "gevrek",
    çekirdeğe "çiğdem",
    domatese "domat",
    sigortaya "asfalya",
    bademe "çağla",

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1822162/+

    yukarıdaki fotoğrafa da "montaj" derler...

    izmirliler böyledir...
    18 ...
  9. 5920.
  10. Iyi güzel şehir de bok kokusuna bi çare bulmak lazım belirli yerlerde sonsuza dek sinmiş bi koku var aq.
    5 ...
  11. 5919.
  12. Bucadan kadifekaleye bakıp çay içerken bir başka dalgalanıyor canım bayrağım. Her dalgalanmada sırmalar saçar güneş. Sohbet ve çay ikilisini birde izmirde yaşamak gerekir.
    6 ...
  13. 5918.
  14. mangal yürekli efeleriyle, vatana millete bayrağa sımsıkı bağlı kadınlarıyla kurtuluş mücadelesi vermiş, gavuru denize dökmüş bir neslin şehridir izmir. şimdi çok bozdu o başka.
    4 ...
  15. 5917.
  16. Kötü bir gün geçirdiğim sevimsiz il.

    Tekrar tazeleme şansı olmadı ama.. umarım tazeleriz. *
    1 ...
  17. 5916.
  18. 5915.
  19. türkiye'nin türkiye insanına benzemeyen insanların yaşadığı en güzel şehri.
    4 ...
  20. 5914.
  21. Türkiyenin en dindar şehridir. Çünkü yalana ihtiyaç yoktur.

    Burada yalandan dindarmış gibi takılmanıza gerek yoktur, burada doğru dürüst inanmadığınız halde birileri için baş örtüsü takmanıza gerek yoktur.

    Burada dindarsan dindarsındır baş örtülüysen baş örtülüsündür. Değilsen de değilsindir. Kimseyi kandırmak zorunda değilsindir. Olmak istediğin her ne ise osundur.

    Dipnot:birkaç yıl önce anadoludan gelmiş tanıdıklarım var. Hepsi olmasa da bir çoğu gizli kapaklı içki de içiyor, düzenli eskortta çağırıyor, muhteşem şekilde yalan da söylüyor, gerçek manada din ve kuran ile ilgili malumat sahibi bile değiller ama konuşunca mangalda kül bırakmıyorlar, bir de izmire atıp tutuyorlar.
    1 ...
  22. 5913.
  23. izmire gidince insan kendini pariste hissediyor. ikisinin de sokakları sidik kokuyor.
    1 ...
  24. 5912.
  25. izmir çok güzel gelsenize? Şaka yaptım gelmeyin çok kalabalık olduk, boğuluyorum yavaştan.
    Tanım: bugün 23 derece ilkbahar günü geçirmiş şehir.
    9 ...
  26. 5911.
  27. Modern, Laik, Demokrat insanların yasadigi bir șehirdir. Hele simdi baharda geliyor, kordonda midye bira zamani yaklasiyor.
    1 ...
  28. 5910.
  29. Sevsem mi sevmesem mi bilemediğim. Ama zaten ben hicbir seyi sevmem ki.
    0 ...
  30. 5909.
  31. 3 yıla bir gittiğimi fark ettiğim şehir.
    1 ...
  32. 5908.
  33. Şişirilmiş balon bir şehirdir. Çarpık kentleşme, ağaçsız beton bir kordon boyu ve bulanık Deniz suyuyla burayı hiç utanmadan Venedik’le, Milano’yla, Barcelona’yla kıyaslayanlar var. Halbuki izmir’in klasmanı ancak Selanik, Üsküp, Sofya falandır. Asansörle çıkıp şehre baktığınızda izmir’in de en az Ankara kadar çorak, ağaçsız ve beton yığını olduğunu görürsünüz.
    5 ...
  34. 5907.
  35. Ben şu izmirlilerin, izmir'i yere göğe sığdıramamasına bir türlü anlam veremiyorum gerçekten. Yok en medeni, en elit, en kültürlü, en seksi, en karizma en eni yeri falan filan aaaaa yeterrrr saygım var ama yeter gerçekten amk. Kimse de çıkıp demiyor ki Şehircilik yapan insan da ne arar elitlik amk şaka gibi ya.

    Almanya'da ki on bin nüfuslu köy kadar ne altyapısı ne de insani gelişmişliği olan yer ama sorsan en elit şehir aynen. Bi s.ktir derler insana.
    6 ...
  36. 5906.
  37. her yıl denizden babafingo'nun çıkmasını dört gözle bekleyen sabetaycıların şehri.

    israil'in türkiye'deki yavru vatanı.
    0 ...
  38. 5905.
  39. 5904.
  40. insanları sıcak ve mutlu olması süper bir şey. Bir imdada sıkışınca para bile verir seni zor durumdan kurtarırlar fakat şehir altyapısı doğrudur kötü.
    5 ...
  41. 5903.
  42. Burayı ciddi anlamda barcelona, milano ve hatta napoli gibi şehirlerle kıyaslayanlar var ve ben buna gerçekten gülüyorum. izmir'in klasmanı ancak selanik, üsküp, sofya falandır.

    Şehirde ciddi bir görüntü kirliliği ve beton yapılaşması var. Merkezden fuar alanını çıkartın. Yeşil yer bulamazsınız. Fazla tarihi eseri yok. Eski rum evleri dışında egzotik bir ruhu yok. Osmanlıdan kalan eser zaten az.

    Kordon boyunca deniz kirli ve bazen kokmakta. Deniz çöp içinde. Kordonda yeterince yeşil alan yok. Palmiyeler gölge vermiyor. Kaliteli orman ağaçları ekilmemiş izmir genelinde de.

    insan kalitesi alsancak ve konakta düşük. Suriyeliler, falcı çingeneler, kürt esnaf ve travestiler halka huzursuzluk veriyor. Şehrin yerlileri evlerine ve kafelere çekilmiş. Alsancakta dışarıdan gelenler nahoş bir biçimde yiyişiyor. Sokaklar travesti dolu. Her köşe başı esnafı kaba saba ve hep eciş bücüş tipler...

    Bütün bunlara bakarak siz hala izmir'i en modern ve medeni şehir sanın. Hele milanoyla barçayla kıyaslayanlara kıçımla gülüyorum hakikaten. Çoğu ege kasabası hatta izmir'in ilçeleri bile izmir'den daha güzeldir.
    9 ...
  43. 5902.
  44. izmirli ulu kızları yazsın.

    Bir şehir.
    1 ...
  45. 5901.
© 2026 uludağ sözlük