mis gibi sistem. karşıyakadan bindim f.altaydan çıktım. yani en azından halkapınara kadar kendisiyle geldim.
kullanışlı mı kullanışlı. metroyla da entegre etmişler. aferim len. azcık daha hızlı olsa olurmuş ama böyle de sevdim seni izban.
bir çok bölgenin emlak değerlerini de zıplatmıştır muhtemelen.
tepeköy etabının yapım işlerinin neredeyse tamamlanmış olmasına rağmen bu etabın ne zaman açılacağı hala bilinmeyen, tcdd-ibb ortaklığındaki banliyö treni.
ulaştırma bakanlığının yaptığı tren hattını sahiplenen şirket.
Dikkatli bakın trene izban kocaman yazarken, ulaştırma bakanlığı ise küçücük yazılmıştır.
Bir karcirdiniz mi diğerine binmek icin 10-15 dakika beklediğiniz ulaşım aracı. Istasyona geldiğinde insanlarin girdiği kapidansa en uç köşede durması en büyük sıkıntısıdır gelen trenin pesinden kosuyoruz resmen. Trene yetismek icin bankların üzerinden atlayan insanlar bile gördüm.
izmire gitmem gerektiği için 2 kez bindiğim oluşum.
2 sindede içerisi buzdolabından farkızdı.
tamam dışarısı sıcak lakin içeriside fazla soğuk, millet resmen penguenler gibi birbirine sokulucaktı az daha.
ve tabi ki arızalar... 2 kere bindim 2sindede arızalandı.
çekti kenara 40 dakka, kapılar ara sıra açılıpda sıcak hava içeri girmediğinden iyice götümüz buz tuttu hali ile.
ha ulaşım açısından iyidir...
tabi kağıt üzerinde 1 saatte ulaşabileceği aliağa-adnan menderes havaalanı na 2 saat 40 dakika da ulaşması olmasa daha da iyi olurdu.
ilk açıldığı zamanlardaki aksaklıklarının çoğunun giderilmesiyle izmir trafiğine nefes aldıran Aliağa-cumaovası hattında kullanılan, yakın zamanda torbalı istasyonu da eklenecek olan ve bir ucu Selçuk'a öteki ucu Bergama'ya uzatılması planlanan ulaşım aracıdır.
sabahları ve iş çıkış saatlerinde çok dolu olur.
genellikle zaman göstergeleri yanlıştır, bozuktur.
ancak sabah ve akşam trafiğinde aracınızla ya da otobüsle 1,5-2 saatte gidebileceğiniz mesafelere 40-50 dakikada ulaşmanızı sağlar!
ha bir de 30 mart seçimlerinde akp adayı yıldırım'ın izban'ı biz yaptık biiiizzzz dediği hattır izban hattı.
fakat kendisi de çok iyi bilmektedir ki izmir büyükşehir belediyesi ile ortaklaşa gerçekleştirilmiştir. ama bu gerçek işlerine gelmez nedense...