an itibariyle Vastra Götaland'ta kar yağan memleket. Ulan bi dur Aralık gelsin, Aralıktayız diyelim. yok zaten ekim sonunda da yağmıştı. ama gençler burada ortam süper, ülkenin bugünkü haber gündemi " artan bisiklet kazaları" idi mesela. anlatabildim mi?
Türk pasaportu altında on binlerce, afedersiniz, özür dilerim, kürd barındıran ülke. işleri çok zor tabi. Medeniyeti yok etmeye programlanmış bu sürü sözlükte en son (bkz: kürtlerin isveç i bile terörize etmesi) başlığına konu oldu.
Ama aşılayacaklar bunları. Sweden democrats geliyor.
arkadaşımın orada yaşamasından dolayı gidip gezdiğim yer olan, aşırı sakinliği ile beni cezbeden bir ülke. eğer gidecekler varsa stockholm' de bulunan gamla stan şehrinde çeşit çeşit müzeler vardır.