dünyada her millette artan yahudi düşmanlığı anti semitizm in sonunda bomba yağdırarak yok edeceği ülke. amerikada gençler arasında anti semitizm oldukça yaygındır.
tek hava gücüne güvenir, hava gücü ise suudilerin gücünün ancak yarısı. nasıl iş anlamıyorum, kendi ırkını katlediyorlar sen dönüp yüzlerine bakmıyorsun.
lanet okunması gereken bir ülke.. filistinde yaptiklarindan hoşlanan insanlar bi zahmet sol yanlarını kontrol etsinler..etti buldu mantığında olanlar ise tarihimizde yaptığımız yanlışlar yüzünden ne zaman başımıza bi devlet musallat olacak diye beklesinler..
allah'ın sopası yok sözünün vücuda gelmiş hali. sen git lawrance'a uy. arap altınlarını cebe indir. hatta osmanlı askeri altınları yutuyor diyince tüm osmanlı askerlerinin karnını yar. fkö gibi orusbu çocuğu bir örgüt kur. sovyetlere domal, türk uçaklarını kaçır.
israil'de öyle ebenizi siksin. allah'ın sopası yok abi.
ordusundaki herkesi tek tek helak etmek istiyorum... Ramazan ayında, ibadetlerini yapan müslümanlardan ne istiyor bu şerefsizler ? iyi ki cehennem var... ve biz inşallah bu dünyayı da size zindan edeceğiz.
yeryüzündeki en orospu çocuğu ülke. gazzeye bomba yağdırırlar, sivilleri katlederler ondan sonra iki roket götlerine sokuldumu ''vay efendim insanımız katlediliyor''. sizin ananızı sikeceğimiz gün de gelecek hele bi bekleyin şu içimizdeki ibneleri bi halledelim.
BIR DEVLETIN NASIL OLMASI GEREKTIGINI GOSTEREN DEVLETTIR. (bkz: ENTEBE BASKINI) (bkz: ISIDIN TURK KONSOSLOSUNU KAÇIRMASI) (bkz: PKK) (bkz: HAMAS). BIR VATANDASI ICIN DORT TARAFI CEVRILI DUSMANIN AQ DEVLETTIR. ORNEK ALINMASI GEREK.
beddua ederken vicdanen rahatsızlık duymuyorum bu ülkeye ama hala bu ülkenin ürünlerini kullanmayarak boykot eden bir ben kaldım galiba. lütfen söylenmeyin sadece, yapabileceğinizi yapın.
senaryoyu teröre karşı sert tepkiler olarak yazan şeytanın babası.
belkide israil yakınımızda diye mi böyle çok tepki gösteriyoruz bilemiyorum. zira uzak doğuda, hindistanda, afrikada müslümanların ezilmesi katledilmeside bu zihniyetin paraleli.
sırf müslüman diye öldürülen masumların yanına birde sırf şiiydi sırf sünniydi diye birbirini öldüren müslümanların varlığı ne bir senaryo ne bir varsayım ancak mosad fitnesidir helhalde. filistin, mayanmar, orta afrika, sudan gavurun dipçiği ile ezilirken islam devleti kurma hülyaları ile biribirine giren müslümanlarda en az israil terör örgütü kadar haksız vicdansız ve cehennemliktir.
günlerdi yakılıp yıkılan gazze için hiçbir müslümanın laf söylemsi hakk değil zaten onlarda sus pus. hani o aslan iran, nerede mekkenin medinenin hizmetkarı suudi arabistan. nerede bereketli nil in çocukları mısır.
neredeyiz ne yapıyoruz?
bir gün sodom ile gomerine bir dakka diyip sapanını sallayan çocuğumu hatırlamalı zaman?
yoksa hepimizin ellerini başına alarak düşünmesini gerektirecek bir musibet mi bekliyor insanlar?
en kötüsü bana bulaşmayan yılan martavalını mı okuyor herkes?
biz böyleyken devam et israil, içimizdeki anlamsız kavgayı çekirdeğini çitleyerek seyret!
elbet bir güç gelecek ve içimizdeki o kavgayı durun diyerek durduracak ve sana bakmamızı istediğinde o zaman titre?
işte o gün afrikadaki, çindeki, hindistan ve dünyanın diğer yerlerindeki masumların kurtuluş günüdür.
sana verilen mühleti kullan ve eteğindeki tüm taşı dök!