israil

entry2797 galeri578
    1355.
  1. Ne kadar politika da Türkiye ile karşı karşıya gelsede, dış ticarette Türkiye yi öpen ülkedir.
    Türkiyenin nakliye ettiği ucuz ham petrolu işleyip katma değer ile Türkiye ye satıp, Türkiye yi petrol işleme derdinden kurtaran dış ticarette iki kere kazanan ülkedir, helaldir.
    2 ...
  2. 1354.
  3. 1353.
  4. girmesi ile çıkması oldukça sıkıntılı olan ülke. ama kudüs'ü ve özellikle tel aviv'i görmenizi isterim. adamlar 40larda bomboş olan toprağa koca bir şehir inşa etmişler. ben gurion'a indikten sonra başlar sıkı bir kontrol ta ki hava limanından kendinizi atana kadar. tek tek odalara çekilir, niye geldiniz, ne getirdiniz, nerede kalacaksınız, kökeniniz, dedenizin babasının adına varan sorulara cevap verirsiniz. hiçbir açıklama yapmadan pasaportunuz ile ayrı ise aldığınız vize kağıdını alır gider bir görevli ve dakikalarca öyle beklersiniz. hele pasaportunuzda benimki gibi kimi arap ülkelerine ait girişler varsa sorgunuz daha da uzun sürer ve bu ülkelere ne için gittiğinizi kimlerle görüştüğünüzü dahi anlatırsınız.
    tel aviv çok güzel bir şehir. orada iken roket saldırısına rastlamadım ama ashkelon tarafında küçük olayların olduğunu görmüştüm tvlerden.
    hava limanını kullanarak ülkeden ayrılacaksanız neredeyse 5 saat önce orada olmalısınız zira girişteki sorgunu bir benzerine çıkışta da yapar israilli görevliler ki bu sefer israil'de hangi şehirlerde nerelere gittiğinizden tutun, turist iseniz oralardaki eserler hakkında sorulardan, birileri ile paket alış verişi yaptınız mı gibi bir çok soru sorulur.

    genelde israil vizesini pasaporta değil de ayrı biçimde almanızı tavsiye ederim planlarınızda arap ülkelerini de gezmek varsa. yanılmıyorsam bae vizesini de ayrı alın zira o zaman da israil sokmuyor ülkeye pasaporta işli ise. neyse araştırın önceden.

    ama işin ilginci tel aviv dönüşü ayrı yaptırdığım israil vizesini pasaport arasında unutup almanya frankfurt'a gidişim ve pasaport kontrolünde vizeyi farkeden alman polisi tarafından musevi misin vs. biçiminde ayrı bir sorguya çekilmem de ayrı bir anekdot.
    3 ...
  5. 1352.
  6. Haberler doğruysa ateşkes için mısıra acil heyet gönderen katil devlet.

    Öldürdüğünüz her mazlumun ahı üzerinize olsun inşallah.
    0 ...
  7. 1351.
  8. binlerce oruspu çocuğunun göt kadar toprakta yaşadığı ülkedir.

    *hepsi ağzına sıçılmayı hak eden pezevenkten başka bir bok değil.

    Edit: eksileyen götveren herhalde hoşuna gidiyor o kadar insanın ölmesi. Emin ol israil kadar sen de oruspu çocuğusun pislik.
    1 ...
  9. 1350.
  10. yıkılasıca katil ve terörist devlet!
    unutmasın ki bir filistin vardı!
    var!
    ...ve hep var olacak!
    1 ...
  11. 1349.
  12. katil olduğu ve orantısız güç kullandığı aşikardır. yalnız kimsenin hamas'a toz konudurmaması enteresan. iron dome sağolsun israil sadece füzelerin düşeceği yeri değil, atıldığı noktaları da hesaplayabiliyor. sen hastahaneden ateşlersen, "okulda bizi bulamazlar yeuvv eki eki" deyip oradan ateşlersen otomatikman vurulabilirsin. hastahanedeki insanları siper edersen kendine o hastahane vurulabilir yani doğaldır. zarar veremeyeceğini bile bile her gün 30-40 tane sikindirik roketlerinden yollarsan zaiyat vermesen bile bu o adamlara çok güzel sebep olur, amerika da çıkar "kendilerini korumaya hakları var" der yani.
    2 ...
  13. 1348.
  14. hz. musa'nın bile adam edemediği bir kavmin modern zamanda yarattığı terördür israil. vadedilmiş topraklar misyonuna o kadar inanmışlar ki, tarihte birkaç kez dünyadan silinme tehlikesine bile maruz kalmışlardır. zulmün en büyüğünü yaşamışken en büyük zalime evrilen bir süreçte yanı başındaki bir halkı varolmak için yoketmektedir bu hasta beyinler. hahamlardan ileri gelen sapkın düşünce kültürü şeriatla evrilence işte böyle abuk sapık bir devlet ortaya çıkmıştır. gerçi amerika'daki neo-con puştların mesihin gelmesi için dünyanın sikilmesi gerektiği düşüncesi bu yahudilere bir nevi misyon yüklemiştir. son büyük armageddon savaşını şekillendiren dört büyük aile şeytanın yatağında tanrıya hala kafa tutuyor.
    3 ...
  15. 1347.
  16. filistin halkının 3. direnişi'ne er ya da geç boyun eğecek emperyalist devlet.

    (bkz: üçüncü intifada)
    (bkz: pflp)
    (bkz: fhkc)
    2 ...
  17. 1346.
  18. her gece yıkılması için dua ettiğim ülkedir.
    1 ...
  19. 1345.
  20. Barbarliginda ötesinde bir devlettir.
    2 ...
  21. 1344.
  22. bir terör devleti olduğu aşikardır. yaptığı zulm inkar edilemez. hakkında da internette milyonlarca iddia bulunmaktadır.

    velhasıl alakası olmadığı halde yüzlerce şirket israil şirketi diye gösterildi.

    olmadığı halde Filistinli bir çocuğu dövdükleri görüntüler servis edildi.

    bu da az önce gördüğüm bir resim.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/668150/+

    bu da israilli olduğu öne sürülen resimdeki bir kızın fotoğrafının orijinal fotoğrafının bulunduğu site.

    Site'nin teması: filmler de görsel efekt hazırlamak gibi bir şey.

    http://www.pinterest.com/...-photoshoot-movie-makeup/

    bu da söz konusu foto: http://www.pinterest.com/pin/471752129688952670/

    velhasıl ben Müslümanlığı güzel ahlak ve dürüstlük olarak bildiğimden yaptığım bu küçücük araştırmayı bile açıklamayı borç bilirim.

    internette önünüze atılan her lokmayı ağzınıza almayın. önüne atılan her otu yiyen inekten farkınız olması için.

    saygılar.

    ekleme: http://www.warpaintmag.com/2014/04/02/the-body-farm/

    yukardaki resim ise kolu kesik adamın resminin alındığı site. adamın resmi

    : https://galeri.uludagsozluk.com/r/668492/+

    son olarak bu da alnından kurşun yiyen adam: http://www.adamstafford.org/wordpress/?p=56

    kendi kişisel sayfasından savaşı anlatıyor. kafasına nasıl kurşun yediğini, öldüğünü falan.
    10 ...
  23. 1343.
  24. eğer bölgede kalıcı olmak istiyorsa, çok afedersiniz ama sike sike araplarla anlaşması gerekecek olan ülkedir. her yıl bir bombanın patladığı, insanların kadın erkek demeden yıllarca askerlik yaptığı bir ülkede kimse yaşamak istemez başka fırsatları varken. ve başka fırsatları olan insanlar da, ülkenin kalkınmasında ve zenginleşmesinde en çok payı olan insanlardır. işte sırf bu yüzden bile israil eninde sonunda müslüman araplarla anlaşmak ve sorunu çözmek zorunda.

    israilli akademisyenler arasında da bu bilinç gelişmekte. şu anda israil eski siyonist hareketleri tenkit etmeye ve bunun olumsuz sonuçlarını görmeye odaklandılar. fakat şu anda bu kesimlerin israil hükümeti tarafından çok da sallanmadığı aşikar.

    israilde altı buçuk milyon yahudi nüfus var şu an. kendilerini çevreleyen müslüman nüfusa kıyasla çok çok küçük bir rakam bu. bunu da şunun için söylüyorum, eğer israil şiddete dayalı politikalarına devam ederse, etrafını çevreleyen onlarca hatta yüzlerce milyonluk mnüslüman nüfusundan beslenen terör örgütleri nemalanacaktır. insan kellelerinin tavuk keser gibi kesildiği bir coğrafyada israilin varlığını uzun süre sürdürebilmesinin tek yolu, bu örgütleri beslememek, ve sivil araplara barışın da bir seçenek olduğunu göstermeleri gerekiyor. neticede müslümanların da yahudilerle eşit bir şekilde yaşayabildikleri bir israil devletinin tesis edilmesi ve filistinlilere haklarının geri verilmesi, uzun vadede her şeyden önce israilin çıkarları açısından oldukça gerekli bir adım olur.

    edit: şimdi fark ettim, yahudi yazacağım yerde arap yazmışım. onu düzelttim. gerçi bir kişi de çıkıp altı buçuk milyon arap ne lan, diye sormadığına göre kimsenin de işbu entriyi gaale almadığını anlamış olduk. almayın tabi, türkmen kim ki? eheheh.
    1 ...
  25. 1342.
  26. bir sürü arsız yandaş tarafından eksilenen 1680 numaralı entrym'e konu olan ülkedir.

    ey arsız yandaşlar, o yorumumda akp hükümetinin yaptıklarını tek tek saydım. beğenmediğiniz nedir? akp'nin yaptıkları mı, yoksa benim yazmam mı? öyle alçaksınız ki "orada yazdıkların yalan. işte tek tek izah ediyorum" diyemiyorsunuz. tek bir entry bile giremiyorsunuz ama hala yandaşlıkta ısrarcısınız. sizi gidi israil uşakları sizi...
    2 ...
  27. 1341.
  28. müslümanları eleyerek doğal seçilim mekanizmasını işleten ülke.
    2 ...
  29. 1340.
  30. 1339.
  31. türkmenler için bırakın savaşmayı, destek vermeye bile yanaşmayan geri zekalıların savaşacaklarını iddia ettikleri ülke...

    neymiş? devlet yöneticilerinin emrini bekliyorlarmış!... o pek beğendiğiniz devlet yöneticilerinin yaptıklarını tek tek saydım. bunlardan olsa olsa "gidin israil'in yanında savaşın" emri alırsınız...
    6 ...
  32. 1338.
  33. allahu akbarcıları allahlarının yanına ışınlayan hayırsever ülke.
    6 ...
  34. 1337.
  35. israil'in nasıl ve neden kurulduğunu ergün diler 'in eşsiz anlatımının olduğu videoyu izleyince insanın ufku daha da açılıyor.
    resmin bütününe bakmak gerek.

    edit: video silinmiş.
    1 ...
  36. 1336.
  37. bu şerefsiz israil, siyonist devletinin siyonist kafaya sahip olanlarıyla savaşmak için hazırlanıyorum.

    devlet yöneticilerimizin alacağı ilk kararla hazır olarak karşılarına çıkmak için hazır kıta bekliyorum.

    aramızda muhakkak bir savaş olacak. ve biz o savaşa hazırlıklı olmalıyız.
    3 ...
  38. 1335.
  39. baş seveni, boynunda davut yıldızı nişanıyla dolaşan rte ve şürekası olan ülke...

    - "israil mallarını boykot etmeyin" genelgesi bunların döneminde yayınlandı.

    - israil'in nato tatbikatlarına katılması üzerindeki veto bunların döneminde kaldırıldı.

    - israil'in oecd'ye katılması üzerindeki veto bunların döneminde kaldırıldı.

    - türkiye israil'in nükleer silahlarının araştırılması yönündeki önergeye bunların döneminde çekimser oy verdi.

    - israil'e atılabilecek iran roketlerini erken tespit verme amaçlı kürecik radarı bunların döneminde kuruldu.

    - bir israil projesi olan kürt devleti bunların döneminde kuruldu.

    - israil bunlar sayesinde ucuz kürt petrolüne kavuştu.

    - israil'le defalarca savaşmış olan, israil'in baş düşmanı suriye'nin işi bunlar döneminde bitirildi.

    yandaşlar tüm bunları bildiğiniz halde hala rte'yi destekliyorsunuz. asıl sizlerin iki cihanda yatacak yeriniz yok....
    6 ...
  40. 1334.
  41. sevenlerinin eşşeğin siki kadar, bir atın boku kadar değerinin ve sevgiyi hak eden tarafının olmadığını bilmemek için fahişe bir anneye sahip olunması şart olan terörizm.
    5 ...
  42. 1333.
  43. israil in ve halkının tek isteği, ülkelerinde huzur ve güven içinde yaşamak. ancak filistini gaza getiren diğer arap ülkeleri yüzünden ne israil ne de filistin bu gün huzur ve güven içinde.

    israil halkı da Müslümanlar kadar değerli ve insanca yaşamaya hakkı olan insanlar. filistin merkezli terör saldırıları sadece onların değil tüm dünyanın sorunu olmalı. türkiye pkk dan ne çektiyse israil de onu çekmek istememek için sert müdahalelerde bulunmaktadır. bunlar öyle bir boyutta ki suçlu suçsuz, terörist sivil kim varsa hayatı tehlikededir ve her geçen zamanda filistinde cesetler çoğalıyor. israil daha önce bu tip kötü durumların yaşanmaması için kesin çözüm için, filistin ile anlaşmaya çalıştıysa da islamiyetin gayri Müslimlere biçtiği rol yüzünden kibirlenen Müslümanlar asla Yahudiler ile anlaşmaya gitmediler.

    kısacası israil, bölgede sonsuz güvenliği sağlamak için yeni adımlar atmalı. gerekirse Filistinli çocukları ücretsiz, okullarında okutmalı. Filistinli yoksul ailelere yardım yapmalı. böylelikle kötü imajı eskide kalmış olur ve terör ü de doğal yollarla kurutmuş olur.
    7 ...
  44. 1332.
  45. Korkak ülke. kendini dünyayı yönetiyor gibi lanse edip askerlerine tanktan inme talimatı vermeye götü yemeyen komik bir terör ülkesi. bu götle mi yönetecen sen dünyayı?*
    7 ...
  46. 1331.
  47. arapların kökünü kurutan devlet. yaptıkları meşru müdafaa haklarıdır. o haberlerde gördüğünüz yok bilmem kaç çocuk öldü, zart zurt öldü haberleri anti-semitizm ve israil karşıtlığının ürünüdür. kaynak gösterceğiniz bana kaynak. iyi o zaman bende kellesi uçmuş bir insan resmi gösterip aha bunu tsk yaptı derim. ne kadar kolay sağdan soldan görülmüş resimlerle bir şeye bok atmak.

    ayrıca bazı insanların harbi mal olduğunu gösteren devlet. ben israil yüzde yüz masum demiyorum ama elin arabına ağladığın kadar azıcık da, doğu türkistandaki uygur türklerine, işid zulmü altındaki türkmenlere ağlasan, sana islamı kabul ettirmek için curcan ve talkan katliamlarıyla 100.000 türkü öldüren, 1. dünya savaşında ingilizlerle bir olup seni sırtından vuran filistinliler için bu kadar üzülmeyi bıraksan, ermeni soykırımını * tanımayan nadir ülkelerden biri olan israil'e bu kadar yüklenmesen.

    neyse ben kime anlatıyorum o eksi butonu gene çürütülecek.

    not: ayrıca yahudi taraftarı falan değilim ama araplar hak ediyor kardeşim.

    not2: sivillerin öldüğü falan yok. bana tarafsız haber göstereceksiniz. öyle sağdan soldan bulduğunuz ya da başkasının bulduğu vahşet resimlerini de israil yaptı diye yutturmayacaksınız. delinin kuyuya attığı taşın peşinden gitmeyeceksiniz.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük