dünyanın süper gücü denilen amerika birleşik devletlerinin tamamen israil çıkarlarına yönelik çalışması göz önüne alınınca dünyanın politik olarak en güçlü devleti olduğu ortaya çıkar. her büyük firmanın içine sızmışlardır.bu sızanların belki kimliklerinde israil yazmıyordur ama kendileri ya yahudidir yada masonluğa girip kendilerini israil hizmetkarlığına vermişlerdir.
Dışarıdan aldığı aşırı destek bir yana, gerçekten de savaşmayı hayatın bir parçası olarak özümsemiş insanların yaşadığı ülke.
Bunu takdir edebilirim, ama iki yüzlü dış politikalarını asla.
tüm dünyayı yok edebilecek güçte falan değildir, eğer bu gün filistinde bu kadar aktifse bu birbirini satan araplar sayesindedir. bi birleşseler aslında yok ederler israilli ama şu an kendilerini yok etmekle meşgul oldukları için bu mümkün görünüyor. dünyayı sadece yahudi müslümanlar üzerinden yorumlamak saçma.
ayrıca her yahudi musevi değildir, kendi içinde de güçlü bir muhalefeti vardır.
ayrıca yahudi ünlü insanlar vardır, ancak bunlar o toplumun bağnazlığından sıyrılıp onlara cephe almıştır. yahudi musevi ayrımını yapan bunu net görür.
bide hristiyanların gücünü de küçümsememek lazım diye düşünüyorum. ha dünyayı iki günde yok edemezler belki ama pasif değiller yani.
işin siyasi boyutu ve gücü var ki, ona hiç değinmiyorum bile.
--spoiler--
Siyonizm bütün dünyaya Yahudilerin Filistinde bir devlet kurmakla memnun olacakları kanaatini verirken, onlar aptal kimseleri bir kere daha gayet açık bir şekilde aldatmış olurlar. Yahudilerin Filistinde bir devlet kurup, oraya yerleşmeye hiç ama hiç niyetleri yoktur. Yahudiler orada sadece şarlatanca bir uluslararasıcılık faaliyetlerinin merkezi teşkilatını kurmaktan başka bir şey düşünmemektedirler. Bu teşkilat hükümranlık hakkına sahip olacak ve diğer devletlerce korunmaya ihtiyaç duymayacaktır. Bu teşkilat, istiklaline sahip olarak, yüzlerinden maskeleri düşürülmüş olan veya maskelerini kendileri atmış bulunan bütün adi Yahudilerin sığınağı ve gelecekteki rezil ve şarlatan Yahudilerin de yüksek bir okulu olacaktır.
--spoiler--
savunanların savunma nedeni şu "adamlar çok modern ve demokrat. fransızlar da biz sömürgelere modernlik götürdük onları eğittik eh arada bir kaç milyon insanı katlettik lakin sorun değil diyor. aynı şekilde ingilizler vs. sömürgecilerde aynı saikle hareket ediyor. hatta yeri geliyor hayvan yerine koyuyorlar. 1960'lara kadar avrupa başkentlerinde insanat bahçeleri vardı. lakin onlar da modern değil mi?
israil'in modernler çölü yeşile çevirdiler diyerek savunulması ile apartheid rejimi dönemi güney afrika'sının bu nedenle savunulması arasında fark yoktur.
demokratlığıa gelince aşırı yahudiler çok demokrattır yeri gelir başbakanlarını vururlar.
israil'in tamamının tek bir sec¸im bölgesi olarak
kabul edildiği seçim sisteminde, seçmenler
herhangi bir adaya degil, parti listesine oy
kullanıyor. Hükümet kurmak için ise 120
sandalyeli mecliste 61 koltuğa sahip olmak
gerekiyor.
Bizim Kürtlere yaptığımız gibi araplara taviz vermezler. 1 milyona yakın Filistinli Arap yaşar bu ülkede. Hele bi bölünelim desinler götlerinden kan alırlar. Bu huyunu takdir ettiğim ülkedir.
Eski gücü kalmamış ve gittikçe zayıflayan terör devleti. Abd desteğini de kaybetmektedir. Obama, israil jetlerini gerekirse vurun emri vermiştir iran a olası bir saldırısı durumunda. Artık iyice yalnızlaşmaktadır.
diyanet işlerinin son aldığı kararla umrelerin iznine bağlandığı üst onay kurumu. bundan sonra umreler tel aviv'den başlayacaktır. böylece tel avivden vize alamayan arabistana gidemeyecektir.