israil

entry2797 galeri578
    413.
  1. --spoiler--
    biz, beniisrail'e kitap'ta şu yolda bir yargıda bulunduk: siz yeryüzünde muhakkak iki kez bozgun vücuda getireceksiniz ve muhakkak büyük bir kibirle böbürleneceksiniz.
    isra/4
    --spoiler--

    cezaları muhakkak verilecek olan kibirli toplumun kibirli insanları.
    böbürlensinler bakalım.
    kendilerinden olmayanları hayvandan daha aşağı olarak görenlerin devletinden başka ne beklenebilir ki?
    0 ...
  2. 414.
  3. zamanında dedelerinin paçasını kurtaran osmanlıların ayağına kapanıp çizmelerini yalamış kimselerin torunlarıdır bunlar...bakmayın bugün densizlik yaptıklarına... günümüzde türkiyede israil fun clupta vardır....bunlar dönmeler,monşerler,osmanlıya ihanet etmenin bedelini(muzaffer osmanlı ordusunun komutanlarının çizmesini yalayıp alçalarak)tarihte ödeyen asilerin torunları gibi...
    0 ...
  4. 415.
  5. faşist bir ülkedir. çocuklar da dahil başka milletin insanlarını öldürmekte bir sakınca görmemektedirler.
    1 ...
  6. 416.
  7. 417.
  8. Kendi kızına tecavüz edip sonra başını taşla ezen insanların "işgalci" diye nitelediği ülke.

    arkadaş hiç mi tarih bilginiz yok. o topraklar tarihi yahudi topraklarıdır. üstelik israil'in şu anki toprakları gerçek israil topraklarının yarısı bile değildir. araplar o topraklara sonradan gelmiştir. o toprakları zorla araplaştırmıştır. dolayısıyla, filistinliler işgalci ve olmayan barbar bir halktır. buna rağmen, israil barış içinde yaşamak istemekte ama barbar araplar yanaşmamaktadır.

    dolayısıyla, yerden göğe kadar haklı ülkedir. kendi çocuğunu kalkan olarak kullanan bir halkın ölüsüne de saygı göstermek yanlısı değilim.
    4 ...
  9. 418.
  10. 419.
  11. döneğin en kralıdır. yaptın bir şey, yusuf yusuf etmeden arkasında dur. iyice koparalım bağları senin gibi bir devletle işimiz olmasın.
    0 ...
  12. 420.
  13. filistinden sonra muhtemel hedefi suriye lübnan ve ürdün'dür. zira ırak zaten abd işgalinde. geriye hortlatılması gereken bi iran kalacak hayalindedirler.
    2 ...
  14. 421.
  15. büyük ülkedir vesselam!

    o kadar büyük ülkedir ki, cumhurbaşkanı, yani 1 numarası türkiye'deki yerel seçimleri akp kazansın diye, milyonlarca insanın izlediği bir toplantıda, türk başbakanı tarafından tabir-i caizse tokatlanmayı kabul eder.

    o kadar büyük bir ülkedir ki, en az bir buçuk sene sonra olacak seçimi yine akp kazansın diye, özür üstüne özür diler, itin götüne sokulmayı kabul eder.

    lan oğlum, bi' siktirin gidin be !
    1 ...
  16. 422.
  17. kendini büyük görmek için hep küçük şeylerle uğraşan ülke. filistinle savaşçılık oynamak, ülke farkını sandalye ile kapatmaya çalışmak gibi..
    1 ...
  18. 423.
  19. 424.
  20. hiç gitmedim, ordadoğu'da avrupa standartlarına yakın zengin bir ülke zannediyordum. son alçakta oturma krizinde gördüğümüz oda dış işleri bakan yardımcısının odası ise standartları türkiye seviyesinde bir ülke gibi duruyor. hele ki odada bulunan bilgisayarın yanındaki hoparlör neydi öyle. dış işleri bakanının odasına quake marka hoparlör yakışmıyor haliyle. https://galeri.uludagsozluk.com/r/37785/+
    6 ...
  21. 425.
  22. dünya nın gördüğü en acımasız terör devletidir.

    tüm islam dünyasının üzerine beddualar yağdırdığı, hatta tüm insanlığın vicdanında mahkum olan aşiret.
    son yaptıklarıyla kendi topuğuna mermi sıkan bir aptaldan farkı kalmamıştır.

    eceli gelen köpek cami duvarına işermiş.
    2 ...
  23. 426.
  24. arap düşmanı diye lanse edilen fakat arap kadınına oy hakkı tanıyan tek ülkedir.
    3 ...
  25. 427.
  26. amerika ile çok sıkı fıkı bir ülkedir. aralarında simbiyoz bir yaşam sürer. amerika israil'e maddi yardım yapar. sonra silahlarını satıp verdiği parayı geri alır. bu şekilde kendi silah sanayisini her zaman güçlü tutabilecek müşteri bulmaktadır. yani amerikan silah şirketleri ile yahudi lobisinin baskısı ile israil'e önce yardım çıkarılıp sonra silah satılarak amerikan silah şirketlerinin finansmanı sağlanıyor. yıllık bilinen ortalama rakam 3 milyar dolar. tabi amerika'da bulunan hristiyanların, terörün kaynağı ilan ettikleri müslümanların öldürülmesine destek vermeleri de zannedilenden fazla etkilidir. amerika'nın petrol kaynaklarına yakın bir ülkeyi kendi müdahalesi için her zaman koruması da zaten klasik bilgidir.

    israil'in kuruluşu eski bir fikir olsa da asıl olay hitler ile başlar. o yıllarda avrupa ve amerika yahudileri sevmeyen ve ırkçılığın hakim olduğu ülkelerdir. hitler eline geçirdiğini öldürür. hristiyan dünyası buna hiç ses çıkarmaz. hitler döneminden sonra hristiyanlar kalan yahudilerden kurtulmanın yeni yolu olarak istedikleri toprakları onlara tahsis etmek olarak bulurlar. hitlerden kurtulan yahudilerin büyük kısmını da böylelikle başlarından savarlar.

    şimdi israil'e adam gibi baskı uygulayamıyorlarsa o zamanlar hristiyanların yaptıkları ırkçılık nedeniyledir. israil'in üzerine giderseniz "bize soykırım yaptınız veya yapılmasına müsaade ettiniz" der, çıkar. ayrıca israil'deki yahudilerin kendi ülkeleri olursa hristiyanlar onlardan bir nebze kurtulmuş olur.

    anlayacağınız kendi sevmediklerini sardılar müslümanların başına, savaşsınlar dursunlar diyorlar.

    benim bir teorim vardır. iki tanıdık insan kavga ederken ayırmam. biri gücünü ispat eder ve üstünlüğünü kanıtlarsa kavga biter. ayırırsan başka yerde kontrolsüz bir kavgaya girerlerse istenmeyen sonuçlar olabilir.

    dünya ise yahudiler ile araplar arasında her zaman savaşın sürebilmesi için bir tarafın diğerine üstün gelmesini engelliyor. yahudiler ileri gittiğinde arapların yanında yer alıp siyasi baskılarla israil'i durduruyorlar, araplar toplanıp israil'in üzerine güçlü gittiklerinde israil'i koruyorlar. böylelikle kontrollü bir savaş devam ediyor. bu arada israil'e de, araplara da sat silahı, ordan gelen parayla petrolü ucuza al modelini uyguluyorlar.

    kriz döneminde bile israil'e silah yardımını kesmeyen amerika'nın bu işten çıkarı olmasa o parayı verir mi?

    biz fosfor bombası alacak olsak amerika bunları bize parasıyla bile vermez ama israil'e hediye ediyorsa bir istediği vardır.
    5 ...
  27. 428.
  28. Yunanistan ve ermenistanın yanında melek kaldığı iğrenç ötesi devlet!
    müslümanların bir an öncesi kendisine karşı birleşip a..k..ması gerekmektedir..
    0 ...
  29. 429.
  30. türkiye'nin en yakın dostu ve müttefiki, bugün türkiye'nin başına bir felaket gelse bize ilk yardım edecek kardeşlerimizin yaşadığı sıcak, güzel ülke.

    tarihten gelen dostluğumuz vardır.
    5 ...
  31. 430.
  32. kendi ayağına sıkan katil, terorist devlet.
    1 ...
  33. 431.
  34. bilimi önemsemeyen müslümanlar için bir uyarı. işte sen hakkını koruyacak ''bilgiye'' sahip olmazsan böyle haksız duruma düşürürler seni.zulüm de cabası.alacak çok ders var...
    1 ...
  35. 432.
  36. 433.
  37. dostluk, barış ve kardeşliğin ülkesidir.
    6 ...
  38. 434.
  39. yıllar öncesinde para karşılıgından hak etmeden halktan aldıkları toprakları, bu topraklar eskiden beri bizimdir diyerek vermemeye çalışmaktadırlar. bm yasalarına göre aykırı olan bu durum karşısında tüm milletler susmaktadır. neden sustuklarına gelince yanıtı çok basittir;
    -askeri silahlanma ve ticaret konularında birçok anlaşması bulunan bu milletler(türkiye hariç) israile karşı bir tavır takınamamaktadır.
    -özellikle elmas ticaretinde başkent sayılmaları ülkeye ayrı bir dokunulmazlık katar(israilde evinde elmas'ı olmayan tek birey dahi yoktur).
    -ülkenin nüfusunun tamamının yahudi olması da bu etmenlerden birisidir.
    işte bunlar yüzündendirki ülkeler israile karşı çıkamazlar.
    filistin dışında israil'e aihm'de dava açan tek ülke yine türkiyedir(adanalı bir vatandaş 1 milyon dolarlık bir dava açmıştır.)
    1 ...
  40. 435.
  41. olası bir iran harekatında kesinlikle ama kesinlikle desteklenmemesi, hatta bu harekat için önüne koyulabildiği kadar engelin türkiye tarafından konulması gereke ülkedir. iran'ı günahım kadar sevmemekle birlikte, iran'ın bir israil-amerikalaştırılma harekatı sonucu bürüneceği kimlik türkiye için son derece tehlikeli olacaktır. kürtlerin daha da güçlenmesi, ülkemizin tıpkı rusya'ya yapıldığı gibi etrafının sarılması çok büyük bir tehdit olacaktır bizim için. ırak'ın kuzeyindeki grupların ırak savaşından sonraki durumu hepimiz tarafından gayet iyi biliniyor. siyasi,ekonomik ve hatta sözde askeri alanda güçlendiklerinin farkındayız. aynı durum iran için de söz konusu olursa türk devletinin özellikle doğu topraklarının güvenliği çok büyük bir sorunl karşı karşıya kalacaktır. bu yüzden böyle bir harekat karşısında tavır almamız gerekiyor. üslerin kullandırılmaması da yetersiz olacaktır. diplomatik ilişkilerin kesilmesi, gerekirse türk istihbaratının ve silahlı kuvvetlerinin örtülü bir biçimde olası bir amerikan-israil harekatında iran tarafında yer alması şarttır. aksi takdirde türk ülkesinin güvenliği çok büyük bir sorunla karşı karşıya kalacaktır. silahlı kuvvetleri kontrol edemediği için çeşitli oyunlarla onu sindirmek ve itibarını zedelemek isteyen amerikan-israil ortaklığının ne denli tehlikeli planlar yaptığını tahmin etmek zor değildir.
    2 ...
  42. 436.
  43. 437.
  44. kışkırtılmadığı sürece tehlikesiz, gerçek ve sağlam bir demokrasiyle yönetilen nüfus yoğunluğuna ters oranla felaket bilimsel patent sahibi türkiye'nin tek dost ülkesi.

    yazılı ve görsel medyanın dünya haberleri bölümünün %50sini bu ülke karşılar (allah razı olsun))haber bulamayan medya devamlı israil e bok atıp durur. nerede hindistan nerede sirilanka nerde rusya nerde afrika nerde darfur? yok hiç gerek yoktur bu kadar detaya araştırmaya israil yeterlidir basın için. türkiyenin pipisi kadar bir coğrafya halbuki. ama özelikle islami sermayenin siyasi kanadı milli görüş ve o gömleği çıkarsa da her gece sandıktan çıkarıp koklayan akp'nin en büyük propaganda ve islami tabanı işlediği damardır. ve şu anda daha israil ne demek olduğunu bilmeyen ilkokul çocuklarının bile nefret etiği bir ülkeyse bunda büyük pay bu akp hükümetidir. bana sakın yok efendim filistin e saldırdılar onun için falan demeyin. bilen biliyor o sadece fırsattan istifadedir. sinagoglara konulan bombalardan sonra ilkokullarda saygı duruşu yaptırmayan akp israil-filistin olayları için ilkokullarda saygı duruşu yaptırmış ve ufacık bebelerin içine o en büyük damarlarından biri olan yahudi düşmanlığını sokmuşlardır. sen daha %99dan az olan gayrı müslimleri koruyabiliyorsmusun hrand ding veya sinagog saldırıları vs. ama şeyin büyük. israil de o kadar türk müslüman ve yahudi yaşıyor hiç duydunuz mu başlarına bir şey geldiğini? duyamazsınız çünkü israil sizin kafanızda. israil kadar vatandaşlarınızı sevseniz 10000lerce fakir ülke çocuğu ülkenin kendi taşında toprağında bok yoluna gitmezdi. askerler savaşmak içindir terörle mücadele için değil. savaş çıksa anlarım şehit olursun. ama hani savaş? kimlerle savaşıyor ki türkiye? 100000 fakir çocuk niye ölüyor ne kazanıcağız yada nereyi koruyoruz kimden korkuyoruz pkk desen kürt desen türkiye vatandaşı değilmi. ee terorist desen terörle mücadele timleri haletmeli türk ordusu ve erler değil. ama daha kendi vatandaşlarının canını ucuzdan satan hükümet sözde filistinliler için ağlayıp israil e ağza akla hayale gelmeyecek küfürler edebiliyorlar hemde bizzat başbakanın ağzından.
    4 ...
© 2026 uludağ sözlük