GS yeni kurulan bir takım, karşısında Başakşehir ve Beşiktaş gibi yıllarca sistemli bir şekilde oynamış 2 iyi takım var. Sen bu adamların evinde bu adamları eze eze galip gelmeyi bekliyorsan zaten gerizekalısın demektir.
Beşiktaş'ın kadro derinliği bile çok iyi ve sürekli büyük takım yenmeyi beklemek de saçmalık. Kaldı ki BJK 5 yıl önceki BJK değil.
Tudor'u eleştirecek tek konu bana kalırsa zırt pırt sistem değiştirmesi ve ndiaye yi defansif oynatması.
Terim gelse nolacak ki?
Bu arada Galatasaray müthiş oyunundan uzaklaştıkça yabancı muhabbetinin de bittiğini net bir şekilde görebiliyorsunuz.
Kendi ayağınıza kurşun sıktınız, bu ligde yerli oyuncuların gitmek istediği 2 kulüp vardır, FB ve GS. Bu iki takım son zamanlar bu kadar başarısız ise tek sebebi yabancı serbestliği.
neyi hoş göremem ?
tarihin en rezil Trabzonspor'una karşı oynanan korkak futbolu.
neyi hoş göremem ?
başakşehir'e 5'lik olmamızı.
neyi hoş göremem ?
Fenerbahçe'nin formsuzluğunu değerlendirememizi.
neyi hoş görmem ?
Antalyaspor'a kadrosu iyi diye çekingen oynamayı.
kendisine şunu diyorum :
- burası premier lig değil; ligde m.united,m.city,liverpool,arsenal,chelsea,leicester city,tottenham ve everton gibi takımlar yok.
öyle korkak oynatamazsın takımı.-
ligin en prestijli takımını ve en iyi 2.kadrosuna sahip takımını çalıştırıyorsun.
umarım farkındasındır hatalarının.
not: ligde küçük maçlarla da şampiyon olursun.
Çalımbay,beşiktaş'ta iken büyük maç fatihiydi; 4. mü, 5. mi ne olmuştu .
yanal, Fenerbahçe'de Kadıköy'deki Galatasaray maçı dışında derbi galibiyeti yoktu* ; eze eze şampiyon olmuştu.
bizim istediğimiz bu değil.
ne peki ?
gücümüzü kabul ettirerek başarılı olmak.
ekleme:
kendine ve takıma ayar vermesi lazım.
net !
bu adam hala takımda kalırsa stadı yakmayan taraftar ibnedir açık ve net.galatasaray amatör takıma yenilir ama derbilerde bu kadar aciz oynayamaz.bu kadar ezik ve tepkisiz olamaz.
tamam anladık büyük maçları kazanmak istemiyorsun, hadi diyelim şampiyon olduk şampiyonlar ligine gittiğimizde ne yapacaksın. Orada da mı maç ayıracaksın.
Geçen basın toplantısında ona buna racon kesiyordu, bir maç aldı diye şekil yapıyordu. Beşiktaş gelir böyle içinden geçer adamın. Sorun buna takım emanet edende.
Normal maçlardaki performansına eyvallah fakat fenerbahçe, başakşehir ve beşiktaş gibi takımları yenebileceğim is en sağlam kadro elinde varken bu maçta tökezlemesi üzücü. Bu şekilde 4 hafta önce bitireceğimiz ligi kaybedebiliriz hatta büyük ihtimal.
büyük takımın küçük hocası. küçük hoca ile derbi falan kazanılamaz, buna kanaat getirdik artık. cünkü yapılacak tüm hata ve acemilikleri bu maclarda yapıp resmen takımı rakibe teslim ediyor.
samimiyetsiz. maç kazanınca basına atar yapıyor. gerzek, kendi hatası yüzünden takım kaybedince niye sesi çıkmıyordu? bu çapsızdan bir cacık olmaz diyeceğim ama bu sene ligde bizden de bir cacık olmayınca böyle ikinci sınıf teknik direktörler şekil yapıyor işte.