igor tudor

entry612 galeri133
    452.
  1. kanımca dursun özbek ile igor Tudor arasında seviyeli bir ilişki var. görürsünüz bu dursun denen mal başkan hocamızın arkasındayız deyip göndermeyecek.
    3 ...
  2. 451.
  3. sezon başında hakkında sabredilmesi gerektiğini, destek olursak iyi şeyler olabileceğini yazmıştım.

    kısmen haklı da çıkacaktım ama tudor çok erken havaya girdi.

    büyük ihtimalle üst üste galibiyetlerden sonra oyunculara amiyane tabirle çok artistlik yaptı, muhtemelen de bu artislikler saygısızlık boyutuna geldi. sezgim o yönde.

    tudor'un her şeyden önce teknik direktörlüğü öğrenmesi lazım. futbolu değil, teknik direktörlüğü.

    bu ayrı bir sanattır. insan yönetmek zaten başlı başına sanatken bu onun da üstünde bir şey. zor.

    tudor'un daha alacak çok yolu var. hocalık meziyetlerinde eksiklikler olmasından geçtim, insan olarak da zor olma mevzusunu abartıyor.

    hayatta bazı işler vardır, hem kötü yapıp, hem de altınızdakileri ezemezsiniz.

    bunu size yaptırmayacak kadar önemleri vardır. hatalarınızda ısrar ederseniz de sizi bitirecek güçleri.

    futbol da böyle bir şey.

    tudor zaten çok şeyi çok yanlış yapıp iyiden iyiye çırak çıktığı için oyuncu grubu da ona göre iş yaptı. onlara da fazla kızamıyorum.

    iyi kötü bugüne getirdi. takımı 8.değil, 2.bırakıyor. ilk 5-6 hafta izlettiği futbol da rüya gibiydi.

    umarım galatasaray günlerini haksızlık ve nankörlük yaşadığı sanrısıyla değil de, eksiklerini belirleyip düzelteceği altın bir tecrübe olarak değerlendirir.
    2 ...
  4. 450.
  5. Yıllarca takımın başında görmek istediğim hocam.
    Bu sene şampiyon olup olmamamız önemli değil, önemli olan sistemi oturtmak. Sistemi oturtalım şampiyonluklar gelecektir. Tudor bu iş için doğru isim.
    1 ...
  6. 449.
  7. artık yılmaz vural hocayı ne zaman takımın başında göreceğiz ya verin artık üstada bir şans. bir kaç kez 50.000 kişinin önünde pataklasın birilerini bak bakalım nasıl oynuyor takım.
    3 ...
  8. 449.
  9. tudor giderse gelecek belli fatih terim.

    yıllığı 10 milyon eurodan temiz. göndersinler. tazminatta versinler birde ona.

    deplasmana atla gittikleri ihsan polat dönemleri yavaş yavaş geri geliyor.

    bu sefer riva var satarız şu kadar para ediyor geyikleri de yok.
    2 ...
  10. 448.
  11. son dakika haberlerine göre anlaşılmış, gün içinde yollar ayrılacakmış.

    galatasaraylıların gözü aydın.
    5 ...
  12. 447.
  13. ben kendisinden memnunum tabi beşiktaşlı olduğumu belirtmem lazım .
    6 ...
  14. 446.
  15. Ultraslan taraftar bozuntularının sevmediği hoca.

    Bu adama şans verilmeli ve yönetim arkasında durmalı!
    2 ...
  16. 445.
  17. Bu adama niye kızıyorsunuz oğlum 38 milyon euroluk bonservis bedeli ödeyip 9 “uzay” transfer yaptınız. O takımın başında hoca olmasa da yenmesi laZım.

    Taraftar yavşak olunca hocaya kabahat bulamıyor insan.

    Geçen hafta akhisar maçında durum 2 - 0 ken tribünler “imparator fatih terim”. Maç 2 - 2 ye geldiğinde “ üç üç üç!” 4 - 2 olduğunda “şampiyon galatasaray”

    Siz böyle yavşak olduğunuz sürece daha çok taşak geçer bu adam siZinle.
    3 ...
  18. 444.
  19. hay seni gs ye td diye getirenin amk! ulan linnes sağbek ne diye solbek oynatıyosun mal herif sonra da sağ beke maicon u koyuyor ya allam çıldırıcam!
    0 ...
  20. 443.
  21. 442.
  22. fener'e evinde defans yapıp, trabzon'a deplasmanda yenildiğinden beri eski günlerine geri dönen taktik cahili hoca.
    0 ...
  23. 442.
  24. Takımımızın el freni. Yeni prandelli, onun gibi galatasaray’ ın adamı değil işte.
    0 ...
  25. 441.
  26. 440.
  27. 439.
  28. gs'nin şampiyonluk yolundaki en büyük engelidir. koca takımı çorba yapıyor her maç.
    1 ...
  29. 438.
  30. kitabini seversen git. inandigin allah askina git amina koydumun hirvati giiitttt
    1 ...
  31. 437.
  32. bir an önce pılını pırtını toparla, yallah hırvatistan'a.
    1 ...
  33. 436.
  34. ulan amk veledi sen real madrid misin 3 5 2 oynuyorsun...
    0 ...
  35. 435.
  36. size hiç abartısız söylüyorum. bu kadro frank riekerink'e verilecekti ortalığı siler süpürürdü.
    2 ...
  37. 434.
  38. 3-5-2'ni sikeyim senin artık ya. Bu amk taktiğini 40 kez denedin 1 kere kazanamadın, hala deniyorsun Hırvat sığırı.
    9 ...
  39. 433.
  40. 432.
  41. yaklaşık 15 yıldır galatasaray'ı aralıksız takip eden biri olarak, gidip gitmemesi konusunda kafamı allak bullak eden teknik direktör. bir yanım kalsın bir şansı hak ediyor diyor, diğer yanım bizi büyük maçlarda rezil edecek diyor..
    0 ...
  42. 431.
  43. Galatasarayın gitmesi gereken antronoru.
    0 ...
  44. 430.
  45. Sabır gösterilmesi gereken teknik adamdır.

    Heyecanlı, istekli ve aç.

    Anlayışlı olunmalı. Fatih terim gelse ne olacak ki? Geldiği yaş belli.
    Maksimum 3-4 sene takımın başında durur. O da başarılı olabilirse!

    Sonra tekrar teknik adam arayacaksınız. Bu yüzden igor ile uzun vadede planlama yapılabilir.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük