once tudor'un takimini, sonra mircea lucescu ve aykut kocaman'ın takımlarını bir izleyin, ondan sonra "yav o kadroyu ben de oynatırım ne var" diyebiliyorsaniz diyin.
sanki bu adamın sağ beki dani alves, sol beki marcelo, orta saha tandemi kante-modric, kanatlari ronaldo ve messi de aq bu takimi ben de oynatirim diyorsunuz.
basbaya bu oyuncu kitlesini yöneten, oynatan bu adam. takima olan etkisi de çok aşikar.
inşallah hep aynı iştahla oynatır takımı da biz de şu anda olduğu gibi uyuklamayiz hic.
bu adami her şeyden önce transferler konusunda tebrik etmek lazım. rastgele 1 tane bile adam aldırmadı, hepsini bizzat kendi istemiş, hepsiyle de daha evvel görüşmüş onlardan ne istediğini ve takım hakkındaki planlarını anlatmış.
bakıyoruz bir tane boş transferimiz var mı ? alıp da form tutmasını beklediğimiz hiçbir adam yok, diğerleri soldado ve negredo takıma ısınacak diye bekleyedursun bizim gomis yaldir yaldir atiyor attiriyor. daha da form tutacağız inşallah.
latovlevici'yi almışız beklediğim bir hamleydi zaten, hoca baba rahman ve kenedy isimlerini veto etmiştir diye tahmin etmiştim, bu adamın kafasinda bir plan var ve o planın bir parçası da asamoah, bu adam öyle veya böyle asamoah'i sol kanada monte edecek ama ocakta ama haziranda. o sürece kadar da daha önce Karabük'e aldırdığı, Karabük'te de gayet iyi işler yapan latovlevici'yi istedi. geçen sene Karabük maçlarımızı izleyenler hatırlar latovlevici'nin bizim sağ kanadı nasil otoban ettiğini, fazlasıyla dinamik ve iyi orta açan bir oyuncu, savunma yönünü pek bilmiyorum ama hücum konusunda iyi. zaten takımın oynadığı futbolda hücumu da defansi da takim halinde yaptığımız için kendisinin savunma bilgisinin çok da önem arz edeceğini sanmıyorum, hücum gücü bizim işimizi görür.
başka da transfer istemeyecektir diye düşünüyorum. ocak ayına kadar gider böyle.
yürüyedur hoca, sen böyle karakterli ol karakterli oynat taraftar her daim arkanda olacaktır.
Takım kötü giderken gereken müdahaleleri yapamadı bugün. Geçtiğimiz maçlarda maçı önde götürürken yine saçmalayan değişiklikler yapmıştı.
Belli ki bu işi tam bilmiyor tudor. işin taktik teknik yönünde sınıfta kalıyor. Oyunu okuyamıyor, antalyaspor un gol atacağı aşikar gözükürken yanlış oyuncu hamleleri yapıp takımının puan kaybetmesinde önemli etken olmuştur kendisi.
Fark iki uc olunca selcugu oynatiyor, ses etmiyorduk ama hele de deplasmanda ideal onbir rakibi ezememisken, ezmeyi birak dis gecirememisken selcugu alirsan selcuk kalir sen gidersin tudor efendi. Sikerler sizin saltanatinizi da sizi de. Selcuk haftaya arenaya ciksin hadi bakayim.
Ndiaye'yi pic zannetmeyin yedirmez bu taraftar. Selcuk efendiyi alacaksin madem top ayagina geldiginde nasil ezecegini sasiran tolgayi al. Ndiaye yorgunmus almis hassiktir, bugun takimda kimse kosmadi ki yorulsunlar. Biz de zannettik ki galatasaray enerjisini ekonomik kullaniyor, yoook amk takimin oynamaya niyeti yokmus meger.
Ama biz bu kadronun neler yapabildigini gorduk. Oynatamayan siktirolur gider. Selcuk dakka alacak diye kimse sizin kepazeliginizi cekmez.
Tudorun biraz eli guclenince yine gotu basi ayri oynamaya basladi.
Sezona fazla huzurlu baslamistik zaten. Aliskin degiliz buna.
deplasman karnesi, teknik direktör olduğundan beri kötü. paok, hajduk gibi liginin kalburüstü takımlarını çalıştırmasına rağmen, istatistikleri çok düşük. kendisi italya felsefesini benimsemiş, conte gibi bir adam olmaya çalışıyor ancak zor. yaptığı değişiklikler oyunu sürekli geriye götürüyor. yedek kulübesi kalitesiz kabul ama ersun yanal mesela geçen maç geride olmasına rağmen abdulkadir'i oyuna aldı. bizde de genç bir sürü oyuncu var, bunları hamle oyuncusu olarak kullanabilir. eğer bu sene galatasaray'dan gönderilirse muhtemelen kariyeri liginin orta sınıf takımlarından öteye gidemeyecektir.