Bir tanıdığım çok iyi kazanıyordu. Sonra işleri büyüttü. Fabrika açtı, başka işlerde yapıyordu. iflas etmiş. O kadar kendini beğenmiş bir adamdı ki hiç üzülemedim. Herkesi küçük görürdü.
Bir araştırmaya göre bir yıl içinde iflas edenlerle çok zengin insanların mutluluk seviyesi eşitleniyormuş. O yüzden çok da şey etmemek lazım. Bankalar düşünsün amk canınızı sıkmayın.