iyi müzik yaptığı yani popüler olduğu dönemlerde sık sık televole'lere çıkardı bu abimiz. ama gece kulüplerinde ya da barlarda falan değil genellikle galatasaray ın avrupa maçlarını seyrederken..
beyin kanaması geçiren sanatçıdır. otoparkta gece yarısì 1.5 saat boyunca baygın halde yerde yatmıştır. doktorlar kurtulma ihtimalinin %1 oldugunu söylediler.
yani bir mucizeden fazlası gerekiyor...
ibrahim erkal denilince aklima cocuklugum gelir. butun sarkilarini ezbere bilirdim. cok uzuldum. sevenlerine sabirlar dilerim..
"unutma unutulanlar unutanları asla unutmazlar"
unutmayacağız.