geçen tv de zap yaparken kendisinin konuk olduğu bir programa denk geldim. uzun zaman ekranda görmemenin etkisiyle izledim biraz. sonra farkettim ki doksanlı yıllarla şimdiki kalite arasında milyonlarca ışık yılı kadar fark var.
sanırım bundan 10 sene önce bursa'da katıldığı bir düğünde kendisiyle tanışmıştım. kardeşimle fotosu hala durur. ben o zamanlar foto çekilmeyi sevmediğimden çekilmemiştim foto kendisiyle.
eski bir röportajında "...benim bir sözüm var. düşünüyorum öyleyse varım" demiş insandır kendisi. anlık olarak kendisini René Descartes ile karıştırdı sanırım.