her allahın günü beni kanser etmeye bayılan yazar. tam bir kanser sebebidir. başımın tatlı belasıdır. hayalini kurduğu galeriyi açmasını en içten şekilde dilediğimdir.
edit: kavalyem olan yazar.
An itibari ile çaylağı evet haksız yere yapılan çaylağı suresi dolmuş yazar. Haksızlığa uğrayan pis bir milliyetçi de olsa durust bir solcu olarak haksızlığa uğradığı için yanındayım. Ayrıca tam bir vasat troll.
Boş yazarımsıdır, tiksinilesidir ve ali ismail korkmazlar karşısında, devmet mevlet tanımıyoruz. Aklı 19 kalan, küççük beyinli vatan haini! Devletinide kendini al git faşist! Senden daha iyi vatansiz da yoktur ayrıca da!
denizli mi, yakinmis. ama ciddi soyluyorum bu kafadaki bir insani dovmeye degmez. adam kurtlerin kendilerine ezilmis bir halk olarak nitelemesini soyle yorumluyor; "bir insan kendi halkini nasil ezikser ya". allahim.......