hiçbir esprisi olmayan duygudur. hoşlandığınızı binbir yolla belli edeceksiniz, flörtöz tavırlarda bulunacaksın ama fakat lakin icraatte bulunmayacaksınız. karşınızdakinin kafasını karım karım karıştıracak ve ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi davranacaksınız. hoşlanmayın arkadaşım, gidin dürüstçe konuşun. konuştuktan sonra hoşlanırsınız daha mantıklı.
karşı cinsten hoşlanınca, insan kendini kaptırınca, hiç; acaba biz fiziksel olarak yakışır mıyız yakışmaz mıyız diye düşünmediği durum. ama bu, gerçekten hoşlanınca, bir nevi aşık olunca oluyor. böyle olmasını yadırgamıyorum kesinlikle, ama var böyle bir şey. onun için, birinden gerçek anlamda hoşlandıysanız, bence hiç tedirgin olmadan açılmaya çalışın derim. sonucunun olumsuz da olabileceğine kendini hazırlayarak tabii.
hoşlanırsın seversin tanırsın sonra sana ya ilgi duymaya başlar yada takmaz eğer seni takarsa şanslısındır sonra bu ilişki gider ve biter. bugünkü nostalji dozumuzuda aldık.
sevgili sozluk sinif arkadasimdan fena halde hoslaniyorum galiba, su aralar kankiyiz kizla ;ama bal renkli gozlerinden,bakislarindan, konusma tarzindan, pozitif enerjisinden, hal ve hareketlerinden inanilmaz derecede hoslaniyorum, o iri gozlerinde kaybolmak istiyorum sanirim, dun de kokusunu hissetmek icin s.gokcen giden yolcu kisminda kuyrukta biraz yakin da durdum, androjen hormonu yuzunden degil, sefkat duyuyorum galiba, sarilmak istiyorum sadece, bilmiyorum cok fena haldeyim ((edit: ey ahali yok mu tavsiyede bulunan?
uzun süredir gri olan gökyüzünün bir anlığına açması, güneşin ısıtması gibidir.
herşeyin bitmediğini anlar insan, kendi yıkıntısının içinde yeşeren çiçeği bulur.
ilk görüşte de olabilen, zamanla da meydana gelebilecek bir durum, vaziyet.
hoşlanmak illa ki sevmek anlamında algılanmamalı aslında beğenmek, ilgi duymak olabilir ama sevmek olmayabilir de.
yalnız bu iş uzarsa sevgiye dönüşebilir de.
yanında aşk ve sevgiyi düşününce sevgiyi eliyorsun ve mevzuya geçiyorsun "aşık mıyım hoşlanıyor muyum" diyorsun sonra aşkı kendine yakıştıramayıp hoşlanıyorum diye adını koyuyorsun.
Hoşlanmak güzel bir duygudur. insanı dinç, neşeli tutar. Aşık olmadığın için fazla hayal kırıklığına da uğramazsın hem. Öyle varla yok arası bir şeydir. Ama akla geldiğinde insanı mutlu edendir.