ne bok yiyerek bunca yıl boyunca ününü koruduğunu anlayamadığım... bak cümlemi bitiremiyorum sözlük, nedir ki ne yapar bu kadın.
an itibariyle de, çılgın projeye üçüncü köprü projesi herhalde diyerek duyarlılığını kanıtlamış idir.
o değil de bu kadar dünyadan bi haber olmaktan nası rahatsız olmuyor?
bu kadar hiçbir şey ama hiçbir şeyden haberi olmaması için nasıl bir yaşam sürüyor,bunu nasıl beceriyor, nerelerde yaşıyor ve daha önemlisi ne yaparak yaşıyor?
bence bu kadın ve benzerleri için sorulması gereken sorular bunlardır...
salaklığını tüm ülkeye gösterme cesaretini bulmuş zeka seviyesi düşük kişilik. lan o değil de arkadaşım sen nerede yaşıyorsun ya? cam fanus da falan mı?
suratı daha küçük olsa, vücut ölçüleri biraz daha az olsa, saçlarını saçma sapan şekilde yapmasa (çok daha güzel olsa) aynı bizim kasap ismail'in kızına benzeyecek. (bkz: şaka değil ha gerçekten)