pencerenin kenarına uzanırsın. açarsın kulaklıkta güzel bir müzik başlarsın hayal kurmaya uçarsın,kaçarsın.sevişirsin,ferrari,yat,füze binersin gezersin tozarsın kendini milyonlara hitap ederken bulursun buluşlar yaparsın. Uyanırsın bozuk eski bi telefon sıcaktan bunalmış bedenin saç sakal birbirine karışmış kafan ve dersinki: noluyoz lan başlarsın sövmeye.
Birçoğunu şimdiye kadar gerçekleştirdim. Her şey seyrinde gidiyor tam hayal ettiğim noktadayım şu anda. Ama yaşım arttıkça, birazcık orta yaşa doğru geldikçe hedeften sapma gösterme eğilimine doğru girdiğim bir gerçektir. insan yoruluyor gerçekten. Yaşlandığını hissetmek yıldırıyor insanı. Hani senin için geçmiş derler ya ben de o diyenlerdendim. Ama fark ediyor insan yavaş yavaş içinin geçtiğini. Tam gaz giderken artık rölantiye almak geliyor içinizden. Aklıma bile gelmezdi bir gün pes etmeyi aklımdan geçireceğim. Pes etmeyin siz sakın.
yine içine ot tıkılmaya çalışılan şeylerdir. neden böyle anlamıyorum ki? iki gün, sadece iki gün kendimi mutlu hissetsem üçüncüsü gün beynimden kaynar sular dökülecek bir olay başıma geliyor. sonra al işte sinir yıpranması. sürekli ve sürekli... yine çok mutlu olmuşum demek ki, demek ki! nasıl olduğumu da anlamadım ki, tipim kaymış arkadaşım yine hasta gibi görünüyorsun dedi. çabalıyorum ama nafile. güya finaller bitiminde hemen o gün yds testi çözmeye devam edecektim, havamı aldım. geri zekalının önde gidenisin oblazkove. neyse yds de sizin olsun, istemiyorum. siz kazanın.
hayaller gerçek yaşamın süsleridir. hayaller gerçek yaşamın umutlarıdır. çoğu zaman gerçekleşmeseler de onların peşinden giderken karşılaşırız hayatın bize sunduklarıyla.
cemal süreya' nın artık suya düşecekler diye korkmuyorum, çünkü onlar suya düşe düşe yüzmeyi öğrenmişler dediği, insanoğlunu en umutsuz anlarında hayata bağlayan yaşama sebepleridir.
yok olan umutlar, mutluluklar ve o koca hayaller... Dünyanın bizden çaldığı onca şey. Geri kazanmak için ne yapıyoruz ki: Sadece dünyadan hesap sorarmışcasına bağırmak çağırmak... Hayallerimiz elimizden kaydığında yalnız kaldığımızda mutluyuz diyoruz. Tabi bu insanlara söylediğimiz kocaman bir yalan ama ona içimizdekine söyleye bilir miyiz_? Mutluluklarımızı hayallerimizi geri almadan yaşaya bilir miyiz_?