Klavye seçiminin çok önemli olduğu oyun. Laptopta incecik tuşlarda parmaklar taşıyor, gittim eski tip klavye aldım o da bayağı eski tipmiş tuşu dibine kadar bastırmazsan algılamıyor. Bu yüzden haxball serüvenim sona erdi. Ama özledim.
ilerleyen saatlerde oda kuracak birisi olursa katılacağım oyun olacaktır. 8. nesil hesabımı silip yeni hesap açtığımdan bilemiyorum oynayan var mı hala. Bir senedir yokum buralarda.
bu oyun ile 2010'da tanışmıştım, 2014 yılında kendimi ciddi ciddi vermiştim hatta, teamspeak kullanan bir takıma girmiştim, forumlarda oynamıştım vs. şu an sadece eğlencesine veya arkadaşlarımla oynuyorum, basit turnuvalara katılıyoruz. bu oyun öyle bir oyundur ki benim için, 1 sene oynatmayın koyun önüme yine her zamanki gibi oynarım. doğama işlemiş meret.
oynarken inanılmaz keyif aldığım nadir oyunlardan biridir. lag girmese çok daha iyi olacak ama sözleşmemizin bitmesini bekliyoruz, bitince türk telekom ile anlaşacağız şimdikinden çok daha iyi olacağına eminim.