11 haziran 2006 da ayşe armana şunlar anlatmış şarkıcı.
Sizin bazı şarkılarınız eller havaya şarkılardı. Ben de özellikle bu yüzden seviyordum...
- "Eller havaya" olması kötü değil de, dinlenebilir biri olmamak kötü. Evet, içkili bir yerde eller havaya şarkılarla eğlenirsiniz ama ertesi gün hatırlamazsınız, hatırlamak bile istemezsiniz. Bir de eller havaya şarkıları kimin söylediği çok önemli değildir, beste sayesinde popüler olur. Ben bunu istemedim. Bir süre sonra, başka bir yere geçmek istedim.
02.11 2013 de etiler sahne adlı bar da şarkılarını okuyacak.
tarzının değişik olmasından dolayı olsa gerek, hoşuma giden sanatçıdır. sesi de değişik ama hoştur. çok da kaliteli şarkıları vardır kanımca. en sağlam şarkısı için:
milliyet yazarı mehmet tez in fena geçirdiği şarkıcı.
Hande Yenerin sadece iki tane resminin döndüğü Ya ya ya ya isimli şarkısının videosu (resmi video klip bile değil bu, sadece resimler var) 30 milyonu geçmiş. Bu rakam gerçekse Hande Yenerin hemen biletli stat konseri vermesi lazım. Bugün biletleri yok satan, sponsora falan ihtiyaç duymadan konser verebilecek tek isim Tarkan. Onun videoları sadece 3-4 milyon tıklanmış. internete bakılırsa dört Tarkan video klibi bir Hande Yener müzikli resmi etmiyor.
şarkılarını daha önce de beğensemde sinan akçıl ile birlikte çalıştığı "teşekkürler" ve "kraliçe" albümlerinden sonra daha çok dinlemeye başladığım şarkıcı. En sevdiğim şarkıları ise "şefkat gibi" "teşekkürler" ve "bir bela" şarkılarıdır.
sanatçı denilmeyecek kadar kendisini bozmuş birisi. hele son şarkısı yok mu!
ayar oluyorum, elim ayağım titriyor yok böyle bir şey..
sen böyle değildin hande.
bir arkadaşımın tanıdığı bir sanatçı. daha doğrusu oğlunu tanıyordu. hande yener 2 yıl önce eskişehir'e konsere gelecekti. arkadaş aldı telefonu eline, hande yener'in oğlunu aradı. ve hala aklımızdan çıkmayan o sözü duyduk. "lan. anan geliyormuş eskişehir'e." o gün yerlere yatmıştık bu lafı duyunca.
Eskiden iyi bir pop müzik şarkıcısıyken popüler kültürün kütletip attığı bir şarkıcıya dönüşen ama yine de gündemdeki sesi çıkmayan popçulara bakıldığında saygı duyulması gereken insandır.